Telefoonverbinding niet optimaal

spikehome

Forumguru
Windows heeft bijna geen apps.
Werkt redelijk de tiles is wennen.
En ben persoonlijk helemaal klaar met Windows.
Draai alles op Linux.
Android log? Nog geen 100mb voor een complete installatie.
Machinetaal programeren doen ze bij Microsoft al lang niet meer.

peterrapid

Forumguru
Is juist misschien minder apps maar hoeveel apps gebruik je echt ? Misschien nog een extra topic welke apps kan je gebruiken voor je skoda

Windows heeft bijna geen apps.

Dat is inmiddels een redelijk achterhaalde opvatting. Er zijn voor Windows Phone ontzettend veel apps. En nu zie je ook dat nieuwe apps tegelijkertijd voor iOS, Android én Windows Phone uitgebracht worden omdat de ontwikkelaars steeds meer de potentie van WP inzien. En als je het over potentie hebt, is WP degene met de meeste potentie omdat er behoorlijk wat in de pijplijn zit qua unificatie en ecosysteem. Ontwikkelaars hoeven straks maar 1x een app te schrijven die meteen op WP, Windows, Windows Tablets én Xbox draait. Dat heeft de concurrentie niet. Android en iOS zijn saai en inspiratieloos en kampen de laatste tijd met gebrek aan innovatie terwijl Microsoft juist innoveert. Nee, je kunt Windows niet fijn vinden, maar rommel is het allerminst.

Laatst bewerkt:

Just me

Nieuw lid
Ik heb zo te zien wat losgemaakt bij jullie.
Ondertussen heb ik een iPhone 4 erbij. Die werkt uitstekend. Mijn Duits nummer blijft op de duals sim draaien en gebruik ik enkel buiten de auto. Moeten de Duitse bellers maar ff wachten totdat ik terug bel. Of ze bellen mij op mij Nederlands nummer. Opgelost.
Skoda reageerde dat ze het euvel zouden doorsturen naar de ontwikkelaars. Ook zij hebben op dit moment geen oplossing voor het slecht functioneren van de Samsung.
Rij voorzichtig en blij.

TL@

Forumguru
áls het werkt....., dan kan je er meer mee doen, maar wil je dat ook? En bovendien heb je het nodig zo'n open systeem? Apple is beperkter, daar staat tegenover dat het altijd werkt, op je iPhone zal je nooit een virus tegen komen en op je iMac is de kans nihil, het is maar net wat je wil..... Gisteren een vriendin van me op bezoek met een S2 verbinding maken met WiFi niet mogelijk, o zegt ze ff het hoesje er af en de achterkant en de batterij er uit en dan werkt het weer......, dat is voor mij dus crap! :deuk:
Artikel van 2012:
http://www.gva.be/cnt/aid1149524/apple-computers-slachtoffer-van-virus
En hier nog een verzameling:
http://macviruscom.wordpress.com/

Er zijn dus wel degelijk virussen in omploop voor de mac. Moesten de verkopen van Apple en MS omgekeerd zijn, zou MS geen probleem met virussen hebben en Apple wel. Alles is kraakbaar/te infecteren, hangt er gewoon vanaf hoeveel tijd en moeite de hacker erin wil steken.

Persoonlijk ben ik geen fan van Apple. Ik ben wel best tevreden van mijn Sony Xperia T android phone (alleen de batterij hé :thumbsdown:, net zoals bij een iPhone)
Volgend jaar is hij aan vervanging toe en dan ga ik eens een Windows Phone proberen, interface spreekt me wel aan en vanaf volgende update zal er ook een swype-style toetsenbord inzitten.

Bovenaan Onderaan