Terugroepactie 1.2TSI

Spierings

Forumguru
kreeg ik toch 60% coulance op de onderdelen en 30% op arbeidsloon. Dus let op i.v.m. garantie / coulance ONDERHOUDSBOEKJE AFSTEMPELEN !!!
Is netjes, maar dan is deze neem ik wel onderhouden bij een dealer? Dan kunnen ze dit zoizo in het systeem zien ook al is het boekje niet ingevuld.

Het vergoede bedrag is ook netjes..

In mijn geval 4 jaar oud en 51.000 gelopen. Kreeg ik alleen 100% op de onderdelen en de dealer kwam 20% tegemoet... Heb er zelf voor gekozen om dit gewoon zelf te doen aangezien dit voor mij stukken goedkoper was...

dj.verhulst

Forumguru
ik heb een aug 2013 1.2 TSI heb 57 K op de klok staan en ergens last van, maar als ik het zo lees zou ik geen problemen hebben, hoop niet dat het zelfde gelazer is als met de vorige generatie 1.2 met die uitrekkende kettingen.

Kogamyata

Senior Member
Is netjes, maar dan is deze neem ik wel onderhouden bij een dealer? Dan kunnen ze dit zoizo in het systeem zien ook al is het boekje niet ingevuld.

Het vergoede bedrag is ook netjes..

In mijn geval 4 jaar oud en 51.000 gelopen. Kreeg ik alleen 100% op de onderdelen en de dealer kwam 20% tegemoet... Heb er zelf voor gekozen om dit gewoon zelf te doen aangezien dit voor mij stukken goedkoper was...

En... je het ook kunt maken en de ruimte, gereedschap e.d hebt!

Spierings

Forumguru
En... je het ook kunt maken en de ruimte, gereedschap e.d hebt!
Zeg ook niet dat iedereen het kan, alleen dat ik er zelf voor gekozen heb om dit zelf te doen.

Het belangrijkste is het gereedschap, je moet zoizo goed bevriende dealer kennen die je het gereedschap uit wilt lenen..

Bijna al het gereedschap is vrij universeel op de pers na om het gemodificeerde krukas tandwiel erop te persen.. Deze zal je alleen bij de dealer vinden...

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan