Terugroepactie Skoda Octavia II

vw125

Forumguru
Gisteren met men O2 terug naar de dealer geweest voor de bovenstaande problemen op te lossen omdat de bestelde stukken bij de dealer lagen.
Ging ik men wagen s'avonds halen kreeg ik goed nieuws en meteen ook slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat het tikkend geluid verdwenen is en dat er een heel nieuwe console inzit van de aut. airco.
Het slechte nieuws was dat men radio nimeer werkt.
De software cd blijkt niet te helpen.
De dealer heeft dan naar het hoofdkantoor van Skoda gebeld in brussel, heeft het probleem uitgelegd en ginder zeiden ze dat ze de direct een nieuwe radio mochten bestellen.
Gekend probleem bij Skoda.
Dus zit ik nu twee weekjes zonder muziek in men wagen.
Van zodra de nieuwe radio aan boord is vertel ik jullie wel of het probleem is opgelost.

Grtz vw125

VEEJAY

Forumguru
Hmm, ik heb al een tijd geen last meer van de tikkende airco. Maar mocht het weer optreden (in de zomer?) dan ga ik zeker naar de dealert. Bedankt voor de info!

vw125

Forumguru
Net weer iets nieuws meegemaakt.
Kom ik van men ouders hoor ik plots een alarm afgaan, besteed er geen aandacht aan omdat mijn Skoda toch in de garage staat dus ga ik rustig bij me naar binnen. Plots hoor ik weer een alarm afgaan en besluit eens om buiten te gaan kijken waar het vandaan komt.Hoe meer ik richting garage ga die aan de overkant van de straat ligt hoe luider het alarm gaat, doe men garage open en ja hoor het is mijn alarm( vraag me niet hoe het komt want er was niets te zien in de garage). Ik wil men alarm afzetten via de centrale vergrendeling en die blijkt dood te zijn. Niets werkt nog aan de wagen. Doe men deur open langs de bestuurderskant met men sleutel en ook men binneverlichten werkt niet. Steek de sleutel in het contact en ja hoor geen enkel controle lampje brand,alles dood. Is nu de acu leeg of is er een ander probleem ik zou het echt ni weten. De nieuwe radio is in backorder bij skoda omdat de oude niet meer werk (nam die nu nog stroom af is me ook een raadsel).
Morgen de dealer bellen en vragen of ze een technieker willen sturen want krijg hem niet meer aan de praat en vermits ik niet aan de acu kan zal er toch een oplossing moeten komen.
Begin het allemaal wa beu te worden.

Grtz vw125

Ik ben inmiddels ook gebeld voor terugroep-actie motormanagement 1.6 FSI.
Dealer vertelde dat er anders ooit motorschade kan ontstaan.
Maandag a.s. woprdt de update uitgevoerd, als ik verschil merk na de 'update' post ik het uiteraard even!

vw125

Forumguru
FF een vraagje aan diegene die ook al problemen gehad hebben met de radio stream.
Zoals in bovenvermelde post's is er dus 3 Februari een nieuwe radio besteld bij Skoda,nu is die nog steeds niet geleverd.
Is het normaal dat de levertijd zolang duurd want ik zit nu al 7 weken zonder radio in men wagen en de dealer heeft nog steeds geen nieuws vernomen.
Mijn geduld raakt stilletjes aan op.
Zijn er nog collega's Skoda rijders die zolang op hun radio stream hebben moette wachten?

Grtz vw125

Bovenaan Onderaan