vw125
Forumguru
Gisteren met men O2 terug naar de dealer geweest voor de bovenstaande problemen op te lossen omdat de bestelde stukken bij de dealer lagen.
Ging ik men wagen s'avonds halen kreeg ik goed nieuws en meteen ook slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat het tikkend geluid verdwenen is en dat er een heel nieuwe console inzit van de aut. airco.
Het slechte nieuws was dat men radio nimeer werkt.
De software cd blijkt niet te helpen.
De dealer heeft dan naar het hoofdkantoor van Skoda gebeld in brussel, heeft het probleem uitgelegd en ginder zeiden ze dat ze de direct een nieuwe radio mochten bestellen.
Gekend probleem bij Skoda.
Dus zit ik nu twee weekjes zonder muziek in men wagen.
Van zodra de nieuwe radio aan boord is vertel ik jullie wel of het probleem is opgelost.
Grtz vw125
Ging ik men wagen s'avonds halen kreeg ik goed nieuws en meteen ook slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat het tikkend geluid verdwenen is en dat er een heel nieuwe console inzit van de aut. airco.
Het slechte nieuws was dat men radio nimeer werkt.
De software cd blijkt niet te helpen.
De dealer heeft dan naar het hoofdkantoor van Skoda gebeld in brussel, heeft het probleem uitgelegd en ginder zeiden ze dat ze de direct een nieuwe radio mochten bestellen.
Gekend probleem bij Skoda.
Dus zit ik nu twee weekjes zonder muziek in men wagen.
Van zodra de nieuwe radio aan boord is vertel ik jullie wel of het probleem is opgelost.
Grtz vw125