Vandaag de wagen een eerste wasbeurtje gegeven. Ladder moeten pakken om aan het midden van het dak te kunnen.

Moesten mijn armen en benen nu eens 15cm langer zijn …
Beetje wennen ook aan het volume. Als je een M2 en een Cayman gewoon was en nu zo een mastodont van een wagen moet wassen … stuk meer werk.
Ook even de laatste update geïnstalleerd. Easy peasy. Even de thuis-wifi geconnecteerd, update voorbereiden en dan telt de tesla af tot het begin … countdown tot destructie van de software … gelukkig niet het geval. 26min heeft het geduurd tot de update klaar was. Daarna het een en ander getest, geen rariteiten. Eigenlijk zou Tesla de slogan “simply clever” moeten overnemen van Skoda
Wel eentje om te onthouden. Had mijn sleutel in de wagen laten liggen omdat ik dacht dat de wagen er nog connectie moest mee kunnen maken. Kom ik na de update terug aan de wagen, wil de deur openen …. Nada … deur op slot. Zie op het scherm verschijnen “houd kaart voor camera”

tja , die lag dus in de wagen. Dan maar de phone genomen en via mijn telefoon de wagen geopend.