Tesla model Y SR+

leon-cupra

Forumguru
als je het artikel zoekt via Google (verkoop Tesla België) kan je het wel lezen. Via de link van Jef niet.

Korte samenvatting van het artikel: 140% meer verkoop tov. vorig jaar. Twee grote oorzaken : korte levertermijn en voor veel leaserijders (en een paar particulieren) is een Tesla door de prijsdaling nu wel financieel haalbaar.

Laatst bewerkt:

MarcoO2

Forumguru
Twee grote oorzaken : korte levertermijn en voor veel leaserijders (en een paar particulieren) is een Tesla door de prijsdaling nu wel financieel haalbaar.
Klinkt logisch. Als ik EV moest rijden zou ik er ook serieus naar kijken. Al denk ik niet dat ik de bijbehorende prijs wil betalen, want qua bijtelling is het een dure auto natuurlijk.

JeSko

Forumguru
Laat het even rusten @leon-cupra dan bedenk je je eventueel wel weer , ik zou het alvast jammer vinden moest dit topic dicht gaan, is gewoon interessant om een liefhebber zijn Tesla ervaringen te volgen. Maar het is jouw keuze uiteraard.

leon-cupra

Forumguru
Nee @JeSko. Heb er genoeg van.
De frustraties blijven oplopen, het modereerwerk blijft op niets trekken.
Ik vraag om een bepaalde reactie te verwijderen omdat het kan leiden tot een moddergevecht, wat het uiteindelijk wordt. Die reactie blijft tot mijn grote verbazing gewoon staan. Het blijft hier werken met twee maten en gewichten, afhankelijk van de persoon wie reageert.
Mijn topic wordt dan ook blijkbaar een algemeen Tesla-discussie topics. Op zich geen probleem maar wanneer ik vraag om bepaalde zaken te “minimaliseren” is het hek van de dam. In andere topics wordt er onmiddellijk ingegrepen, hier is het dan precies een “über-stamtafel-topic”.

leon-cupra

Forumguru
Iets anders .. vandaag “cadeautje” gekregen van een Musk-hater. :mad::mad:
Blijkbaar is het sinds kort een symbool om de haat tegenover Musk kenbaar te maken … zet een dikke diepe kras op een deur van iemand die hard gewerkt heeft voor zijn wagen :mad::mad:
Op het FB-tesla topic regent het dergelijke gevallen. Morgen eens zien op de camera-beelden van onze parking van t werk of ik kan zien wie het gedaan heeft. Als het een collega is … godver … het kot gaat te klein zijn !!!

IMG_4485.jpeg

leon-cupra

Forumguru
Nee. Heb die niet op staan. Verbruikt heel veel energie. En ook , al heb je beelden, ken je de persoon niet ben je er niets mee.
Nu, morgen de beelden eens zien van de camera op de parking. Wagen stond heel mooi in het zicht van de camera.

leon-cupra

Forumguru
Juist beelden bekeken van gisteren. Niets op te zien. Stelt mij ergens wel gerust dat het niet van een collega is. Kan dus ook al van thuis zijn …
Tja , … er maar mee leren leven zeker ?? Herspuiten en dergelijk kost allemaal zoveel geld … de dag erna kunnen ze er terug zo een kras op zetten. :cry:

leon-cupra

Forumguru
@Kanerr klote é. Kom er ook iedere keer ambetant van als ik eraan denk.
Maja troost mij met de gedachte wanneer de tesla wordt doorgeschoven naar de madam dat het er toch niet beter op ging worden … kunnen we al wat wennen aan krassen op de tesla :banghead:

Kanerr

Forumguru
Ja ik heb er wel 3 nachten wakker van gelegen, kan zo zien dat het een witte achterdeur is geweest bij ons voor de deur maargoed er staan zo een 10 witte auto's en dan moet je nog gaan uitzoeken of het wel uberhaupt 1 van die is geweest..
Maarja, leven gaat door en moet er eigenlijk helemaal niet wakker van liggen ookal is het makkelijker gezegd dan gedaan :)

EdK

Forumguru
Herspuiten en dergelijk kost allemaal zoveel geld
Maak eens foto met stuk schilderstape langs de kras.
Want zoals ik nu op foto zie staan dan heb ik indruk dat je hem er nog wel uit polijst....
Heb zelfde gehad wat jaren terug met de Yeti met nog 4 wagens in straat, was er één die ook dacht dat hij picasso was.
Dus 5 wagens over hele lengte met kras en ik was er dus één van, maar met polijstmachine aan gang gegaan op aanraden van @Cordoba En kras er toen voor 99% uit weten te poetsen.......

Bovenaan Onderaan