Wasmachineman
Forumguru
Teleurstellend ! Van de 4 geteste auto's (O2, Cee'd, Mégane en Golf) eindigt de O2 op de 4e plek.
Lees www.autoweek.nl voor alle details.
Lees www.autoweek.nl voor alle details.
Skoda heeft wel altijd positieve testen gehad in Autoweek, maar dat is een tijdje tanende.
Misschien omdat het merk eerst benaderd werd vanuit het voordeel van de twijfel en dat het nu meer objectief vergeleken wordt met de rest.
Vergeet ook niet dat in de Autoweek tevredenheidtrofee Skoda ook flink gekelderd is de laatste jaren en dat is de mening van velen (berijders).
Kan exemplarisch zijn. Staan er geen foto's bij?Ze schrijven over duidelijk zichtbaar naden tussen verschillende interieuronderdelen. Dat kan ik echt niet onderschrijven.
Het verhaal van gedateerd het op leeftijd raken van de O2, wat zichtbaar zou zijn aan de gebruikte letters bij het schakelpatroon...?!?! Jongens, waar zijn we mee bezig bij de AW?
Kan exemplarisch zijn. Staan er geen foto's bij?
Er staan geen detailfoto's in van de bewuste naden die afbreuk doen aan de kwaliteit zoals Autoweek het omschrijft.
Blijft de vraag waarom AW vroeger lovend was over Skoda's en nu niet meer.
Voor zover ik weet heb ik geen vuurwerk in mijn ogen gehad gisteren maar ik kan de test echt niet vinden op de site van autoweek. Heeft iemand een directe link naar het artikel?
Voor zover ik weet heb ik geen vuurwerk in mijn ogen gehad gisteren maar ik kan de test echt niet vinden op de site van autoweek. Heeft iemand een directe link naar het artikel?