B.Stuurder
Forumguru
Dat vraagt toch ook niemand?
De TS heeft toch niet gevraagd of het een goede auto is. Daar gaat het juist over. De TS geeft aan van wagen te veranderen en wellicht ook nog een kodiaq aan te schaffen en graag van jet forum gebruik te blijven maken. Vervolgens wordt zijn nieuwe wagen in 3en gezaagd op basis van vage verhalen en zeer weinig echte ervaringen laat staan gestaafd met statistieken.
Dit wijkt af van het topic en is dus ook totaal irrelevant. Ook de TS zit gelijk met een kutgevoel na zijn aanschaf.
Essentie van het verhaal is: wil je hem geen veer in zijn reet steken, reageer dan gewoon niet en zoek een ander topic please.
Fout! Niet zijn nieuwe auto wordt in drieën gezaagd, er is iemand die een hele slechte ervaring heeft gehad en deze deelt. Dat is op een forum altijd relevant. En voor wat ik zie, zit TS helemaal niet met een kutgevoel, maar is gewaarschuwd en kan prima relativeren. Het is toch geen klein kind dat op het Efteling forum hoort dat Sneeuwwitje een sprookje is en niet echt gebeurd?
Essentie is: kun je niet tegen commentaar, dan moet je niet op een Skoda forum je Opel showen. Zoals ik al zei, ik vind het heel netjes gaan en het commentaar is heel informatief voor TS, hij heeft zelfs meteen actie ondernomen naar de verkopende partij toe. Prima!
Zelf vind ik het een mooie bak en ken ik een aantal mensen die een Insignia hebben gereden en nooit noemenswaardige problemen hebben gehad. Dus : relativeer!