Tip: dakdragers van de Aldi/Lidl

leo442

Forumguru
Kan iemand mij vertellen of er aan de bovenzijde een sleuf in zit waar men T-bouten in kan schuiven?

Ridley

Forumguru
120 lang, maar is dit ook de afstand tussen de klemmen? Vandaar dat ik het best op wil meten voor je. Overigens ben ik supertevreden over de dragers!

Heb zelfs de merkdragers van de hand gedaan, omdat ik deze fijner vond.

hpolie

Senior Member
Zoals bluskabouter al aangaf is het pas vanaf 7 oktober (volgende week dus)

Maar als ik op die link klik staat er wel degelijk: Autovoordeel! Vanaf donderdag 6 juni
Dus hoe kan dat dan 7 oktober zijn?

Vriendelijke groet,
Henk Polie

Rick

Senior Member
Zie de folder: lidl.jpg Lidl zal wel niet teveel aan hun website uit willen geven dus plakken ze de link van dezelfde actie van juni er maar even in :-)

Maik

Actief lid
Ik heb ze 'laten' halen. De maximale lengte (uitschuifbaar) is 1070mm.... Kan iemand bevestigen dat dit voldoende is?

Rick

Senior Member
Vreemd want in de folder staat 120 cm... Ik wil ze vanavond ook halen, maar heb de O3 ook nog niet dus als iemand dit kan bevestigen dan zou dat heel mooi zijn.

Maik

Actief lid
Vreemd want in de folder staat 120 cm... Ik wil ze vanavond ook halen, maar heb de O3 ook nog niet dus als iemand dit kan bevestigen dan zou dat heel mooi zijn.
Klopt, ze zijn 120cm lang en kunnen dus maximaal tot 107cm gebruikt worden.....

bluskabouter

Forumguru
heb ze gehaald, helaas passen ze NIET op onze yeti.
dus retour naar de lidl.
de dragers zijn een kleine 5-10 te smal.
"klemmen"passen wel.

Rick

Senior Member
Ik heb ze ook gehaald. Probeer binnen nu en 30 dagen (zo lang kunnen ze terug naar de lidl) ze even te passen bij de dealer.

• Leuk
Waarderingen: Maik
Bovenaan Onderaan