Super!!!! Dank voor het testen!Vanmiddag even langsgereden en die apparaten passen perfect! Nog vrij veel ruimte in de lengte over zelfs.
Den blijft nog de vraag over of ze ook perfect onder de variabele vloer passen.Vanmiddag even langsgereden en die apparaten passen perfect! Nog vrij veel ruimte in de lengte over zelfs.
Den blijft nog de vraag over of ze ook perfect onder de variabele vloer passen.
Volgende week woensdag krijg ik mijn nieuwe Octavia en deze dakdragers van de Lidl had ik bij de vorige aanbieding (op goed geluk) al gekocht. Ben ook benieuwd of dat lukt.Ja maar of de klemmen ook precies in de mallen passen van de vloer (voor zover aanwezig) is nog niet zeker.
Je kofferbak komt toch zowel in de lengte als in de breedte tekort voor 1,2 meter? De maten zijn toch ongeveer 1 x 1 meter?Den blijft nog de vraag over of ze ook perfect onder de variabele vloer passen.
Ja. Vandaag weer gelachen over een Audi foldertje die doodleuk 269€ (vanaf prijs) vragen voor dakdragers. Hop 39€ bij de lidl (oktober) en je bent klaar.Vanaf donderdag weer in de aanbieding bij Lidl. Begrijp ik nou goed dat deze passen op de O3C?
Ja. Vandaag weer gelachen over een Audi foldertje die doodleuk 269€ (vanaf prijs) vragen voor dakdragers. Hop 39€ bij de lidl (oktober) en je bent klaar.
Die autostoel verarming is ook erg makkelijk om je voorruit ijsvrij te houden.
Smorgens ff aandoen en 3 minuten erna kun je met de wissers je ramen watervrij wissen.
Had ik gezien maar wist de prijs van deze keer nietTja en die aanbieding hebben ze nu weer, zie de link hier een paar berichten boven