ACC zou wat mij betreft kunnen vervallen.
de afstand is te groot om in NL op de snelweg goed te gebruiken. De remassist die je erbij krijgt is wel leuk.
Driving mode assist ook.
staat de auto in de winter buiten ? dan zou ik stoelverwarming overwegen, leer/alcantra is met -10 best koud.
Ben je een luie krabber ? Voorruit verwarming is dan heel prettig.
Electrische klep ? fun feature, meer niet. Zoals Antera zegt, pas na herprogrammering wordt dit een leuke fun feature, maar zit er bij mij echt als fun op. Wordt pas echt zinnig als je hem met een voetbeweging kunt openen.
Achteruitrij camera, heb je de park assist met sensoren rondom, dan zie ik het nut van de camera niet meer. de sensoren kijken rondom de auto en beginnen wel te piepen als er iets dichtbij komt, dan is de camera overbodig.
Panorama dak, ik vind hem heel prettig, maar dat is puur hoe prettig je het zelf vindt met licht van buiten. Is het een handige optie, nee, niet direct. In de zomer veel warmte in de auto, ondanks het gordijn ervoor. In de winter is een panoramadak een stuk kouder dan een normaal schuif/kantel dak. dat is me in de eerste maanden van dit jaar tegen gevallen, de koude vanaf het dak.
Gerard