Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In de aanbieding bij superskoda dus dat kon ik niet aan me voorbij laten gaan.
Voor nu erop gezet. Past erg goed maar is dan ook origineel skoda onderdeel. Morgen met daglicht even finetunen en vastlassen.
@Joske en @kansberg, ik me er tegen proberen te weren maar tevergeefs. Ik heb t virus te pakken hoor. Toen ik de S2 kocht vond ik het een uiterst complete auto.... en dan kom je ineens op een skodaforum terecht. Tja hek van de dam hè.
@kansberg , ik had de mijne ook binnen vd week. Alles werkt behalve de kentekenverlichting, althans die werkt wel maar geeft een melding in je maxidot.
Thnx voor de aanbeveling en het linkje @Taffy . Wel een pittig prijskaartje hoor. Maar ik hou m in gedachte. Voorlopig onder het mom van "toch liever goedkoop" eerst een gokje met de volgende lampjes.
Deze had ik ook besteld, maar dan via aliexpres... Helaas geven deze na een tijdje ook melding. Ook voorzichtig met het plaatsen ervan, want die kop z'n kanten beschadigen heel snel. Hierdoor is er bij mij al 1 stuk...
@Oknot je betaald voor de kwaliteit. Heb verscheidene goedkope lampen geprobeerd maar geen enkele was,bij mij dan,zonder melding.
Deze dus wel.
Maar laat vooral weten wat jouw bevindingen zijn..
@Taffy, je zal ongetwijfeld gelijk krijgen. Maar voor €1.59 kon ik het niet laten. Het is ook dat het mijn kentekenverlichting betreft hoor. Dat vind ik dan weer niet heel belangrijk. Maar uiteindelijk zullen het wel de duitse ledjes gaan worden vermoed ik.. @Beedeewee , ook raar dat ze pas na een tijdje een melding geven. Denk je eindelijk voor weinig klaar te zijn en dan valt het weer tegen. Crappy led onzin ook. Wat zien we er toch in hè.
Ik ( met nadruk op ik ) vond alles led of niets. En juist de kentekenverlichting led maakt de auto zo 2015
Maar zoals al gemeld is dat mijn persoonlijke kronkel
@kansberg, ooh was het maar zo gemakkelijk zeg . Ziet er wel erg goed uit. Ik weet dus waar ik na aanschaf van een andere radio weer voor ga sparen. #houdhetnounooitop?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.