leon-cupra
Forumguru
Hopelijk komt hij dan na je verlof. Kan je nog zelf rijden op verlofDe wijkagent is nog steeds niet afgekomen . De boete heb ik wel al betaald.
Hopelijk komt hij dan na je verlof. Kan je nog zelf rijden op verlofDe wijkagent is nog steeds niet afgekomen . De boete heb ik wel al betaald.
Zal wel nietHopelijk komt hij dan na je verlof. Kan je nog zelf rijden op verlof
Gisteren rijvaardigheid training gehad in de nieuwste Porsche 911 (992) Carrera 2S. De instructeur heeft maar even een fotootje gemaakt met 294 km/h op de teller. Gelijk maar getraind om met zulke snelheden vol in de ankers te gaan met handjes losjes rond het stuur. Ja, dan voel je wel dat het hard gaat.
Gek he, het boeit me totaal niet. Ook nu niet met de GTI die rond de 240 zou komen. Het zal wel.
Misschien in het verleden teveel verpest door take offs met fighter jets
Zonder gekheid, geen enkele behoefte het te gaan doen. Vind de tussensprintjes e.d. af en toe leuk, maar topsnelheid geloof ik wel.
O ja, als het toevallig een keer zo uitkomt, ik ookDe sprintjes zijn inderdaad leuker. Als je een keer weet hoe hard hij kan is het ook klaar wat mij betreft, maar ik moet het altijd wel even proberen
Alles heeft te maken met het type wagen. 200 met een octavia RS voelt "veilig" aan. Deze kan dit perfect aan, maar 200 met een fabia en dan nog het vorige model ....
Madam heeft ook nog het vorige model fabia gehad maar ik zou er geen 200 mee gereden hebben ...
Gek he, het boeit me totaal niet. Ook nu niet met de GTI die rond de 240 zou komen. Het zal wel.
O die boeien me op zich ook niet zo zeer dat ik daarnaar mijn rijstijl ga aanpassen. Het is meer nieuwsgierigheid. Maar op een gegeven moment ligt het gemiddelde eigenlijk wel vast en kun je net zo goed ophouden met bijhoudenGrappig. Dat heb ik dan weer met verbruikscijfers......
Van het weekend op de Duitse snelweg gezeten. Op de teller van mijn auto 263 gehaald en moest toen afremmen helaas. Had het vermoeden dat er nog wel een paar km extra inzaten . Geen idee wat het op gps zou doen.
Dat is ook hard zeg! Leuk om een keer te doen, maar verder niet echt interessant eigenlijk hezal rond de 250 a 255 gezeten hebben
Deze zomer in duitsland op terug weg 290 aan getikt op de teller dus denk ik een 280 op gps