EdK
Forumguru
Toch elke nacht nadat de onzin programa's op de commercieele zenders weer afgelopen zijn ??Ja daar verdien ik wat extra centjes mee, met die zwoele stem
Toch elke nacht nadat de onzin programa's op de commercieele zenders weer afgelopen zijn ??Ja daar verdien ik wat extra centjes mee, met die zwoele stem
Heb je het verkeerde toestel, mot een echte bakkeliet draaischijf telefoon zijnKrijg geen gehoor op dat nr.?
Hadden ze wel een motor gemonteerd dan ? Want die vergeten ze bij Opel meestal ook.....tenminste al die Opels die ik verplicht heb moeten rijden kwamen met hun standaard motor nauwelijks vooruit....Geheel mee eens: afgelopen donderdag/vrijdag was ik ook gehandicapt: ik had een slOpel als vervangend vervoer. Pas na lang zoeken de spiegelverstelling gevonden, spiegelverwarming leek ie niet te hebben en cruise control ook al niet, en belangrijkste was dat ze vergeten waren om wegligging te monteren.
een minder ervaren/kundig bestuurder had wel eens heel anders kunnen reageren met alle mogelijke gevolgen van dien.
En waarschijnlijk ook nodig voor de schadeafhandeling (schuldvraag !).
Toch elke nacht nadat de onzin programa's op de commercieele zenders weer afgelopen zijn ??
Daarom heb ik voor en achter een dashcam die alles op 1 SD kaart schrijft die via WiFi op je telefoon kan zien ter plaatse.De bestuurder, althans zijn vader, schrijft op het schadeformulier dat hij mij niet heeft gezien. Ook vreemd aangezien hij dan al 2km handgebarend achter mij zat
Nee hoor, zo'n wettelijke verplichting bestaat niet. Waar baseer je dat op?Als getuige (en in dit geval zelfs slachtoffer) van zoiets ben je volgens mij zelfs verplicht aangifte te doen.
We hopen het voor jou .......ik wordt misschien oud en sentimenteel,
Nee hoor, zo'n wettelijke verplichting bestaat niet. Waar baseer je dat op?