Ik denk dat er zoveel rondrijden in NL met dit probleem dat het Pon erg veel geld gaat kosten dus zwijgen ze als een graf! Fantastisch bedrijf......niet dus!Als er nou eens een origineel (van fabriek) kabelset gemonteerd zou worden door Pon/dealer weten ze gelijk of dat dit de oplossing is, maar het blijft inderdaad maar duren wie het initiatief neemt en dit gaat proberen zodat de klant onderhand ook weet waar hij aan toe is .
Net even de auto met fietsdrager gemonteerd en aangesloten op een stille weg via de CC op 80 km/u gezet en van de ene kant naar de andere kant forse slingeringen gemaakt, geen ingreep van de TSA! Dus het verhaal dat ie wel doet ook al geeft het lampje het niet aan tijdens de start klopt van geen kant!mij is door PON en dealer bevestigd dat ondanks niet langer TSC lampje mijn TSA gewoon is geactiveerd....
Misschien erg naïef, maar ga er nog maar vanuit dat dit klopt. Maar ik deel de mening dat aftersales PON en dealers heel stuk beter kan. Ik ben zelf te laks om erover te blijven zeuren...Mijn stekkerdoos zit ook nog steeds ondersteboven gemonteerd door dealer
Het spijt me wel, maar dit is echt een onzinverhaal eersteklas. Waar zou je TSA aan moeten merken op dat moment? Heb je wel een ESP ingreep gehad op dat moment? TSA is in feite niets meer dan ESP. De ESP houdt er alleen rekening mee dat er een aanhanger achter hangt bij het uitvoeren van de ingreep.Net even de auto met fietsdrager gemonteerd en aangesloten op een stille weg via de CC op 80 km/u gezet en van de ene kant naar de andere kant forse slingeringen gemaakt, geen ingreep van de TSA! Dus het verhaal dat ie wel doet ook al geeft het lampje het niet aan tijdens de start klopt van geen kant!
Octavias waar de tsa wel bij werkt gooien in de beschreven situatie meteen de Cruise Control er af, dus denk er van wat je wil.Het spijt me wel, maar dit is echt een onzinverhaal eersteklas. Waar zou je TSA aan moeten merken op dat moment? Heb je wel een ESP ingreep gehad op dat moment? TSA is in feite niets meer dan ESP. De ESP houdt er alleen rekening mee dat er een aanhanger achter hangt bij het uitvoeren van de ingreep.
Zelfde truc gisteravond met een aanhanger er achter uitgevoerd!! GEEN reactie terwijl de slingerbeweging zo sterk was dat ik bijna de controle over de combinatie verloor! Dusssssss????vertel het maar!