De mail is voor het geval er iemand wat meer over de bekabeling kan sturen zoals pdf bestanden.
Of mochten mensen in de omgeving er niet uit komen, kunnen ze altijd langs komen heb een hele mooie brug staan!
(zit ook niet veel op de forum, en de mail krijg ik meldingen van)
Verder is het naar mijn idee geen goedkoop setje aangezien het van Thule is (het geheel).
Er zit alleen een module van Jaeger in (12 volt afc module waar de relais in zitten, meer zit er niet tussen) bij mijn weten zitten deze in o.a. Mercedes en Skoda, dus lijkt mij ook niet een goedkope module....maar ook nogmaals ALLEEN het knipperlicht werkt niet voor de rest rem en achterlicht wel, waarom geen idee denk voor veiligheid?? Maar dan is het toch raar dat alleen de knipperlichten een soort ''storing'' maken?
even kort samengevat wat er aan de hand is:
Met de afc module erin en GÉÉN aanhanger aangesloten werkt alles perfect van de auto.
Verwijder ik de afc module dan werkt ALLEEN de voor knipperlichten.
Set ik de afc module er weer in en sluit ik de aanhanger aan doet zowel van de aanhanger als van mijn auto ALLEEN het knipperlicht het niet (achter).
Best raar dacht ik zo dus is mijn grote vraag moet dit wel of niet aangemeld worden?
En waarom moet dit aangemeld worden? om het geld te laten rollen bij de dealers?