Trekhaak aanmelden?

Spierings

Forumguru
In 2010 is het faceliftmodel gekomen..
Volgens mij is een greenline een faceliftmodel, maar ben daar niet zo in thuis kwa modellen..
Duidelijk te herkennen aan de andere bumper met grote mistlampen...
Hierbij moet je ook de juiste kabelset hebben incl canbus

Met een canbus set moet je voorin 3 voedingen aansluiten, 2 canbus kabels en 1 draad voor de remlichten... Achterin alleen de stekker van het achterlicht ivm uitschakeling mistlicht..

Bij een simpele kabelset worden de signalen van beide achterlichten afgepakt en gaan de voedingskabels naar voren...

Onderdeel nummer van je huidige kabelset zal ook op de beschrijving staan of op het doosje..

MacManiac78

Forumguru
Inderdaad..... Canbusdraden.... een groen oranje en een bruinoranje draad was het geloof ik. Die draden aansluiten op het Canbussysteem en de rest in de zekeringenbox. Dan de set via VCDS aanmelden en je bent klaar.

Spierings

Forumguru
Moet je wel de juiste set hebben ;)

Wordt online zeer veel incorrecte kabelset aangeboden voor het faceliftmodel. Zijn veelal zonder canbus en verlichtingscontrolw.

Heb zelf mijn kabelset gewoon bij de dealer gehaald, koste €113 ex btw. Is zelfs goedkoper als de vergelijkbare online sets welke wel goed zijn en meestal voor 140-160 aangeboden worden...

Bovenaan Onderaan