Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Marque En hoe bevalt de trekhaak tot nu? Ik zie overigens bij de omschrijving van de trekhaak die je besteld hebt dat een bumperinsnede niet nodig is, gek toch?
Hoi Woutr, De trekhaak bevalt prima. Mijn aanhanger heeft er sinds de instalallatie nog een keer of 3-4 aan gehangen. Geen problemen, ook geen geschraap over drempels en dergelijken.
op de sloop in hengelo heeft er ook een liggen voor een combi
compleet met bedrading. misschien heb je er iets aan.
ik vind de pdf niet echt handig te lezen moet je van onder nar boven werken of ?
succes verder.
Nou gisterenochtend kwam de trekhaak binnen en ben ik begonnen met het monteren. Al met al langer bezig geweest dan vooraf hoopte, maar ik ben tevreden.
De gaten om de trekhaak vast te zetten met bouten waren dichtgelast, althans dat dacht ik. Gelukkig waren ze dichtgesmeerd met een beschermend goedje wat makkelijk te verwijderen was.
Dat is dus de trekhaak van de 1e link? Bij de 2e vroeg ik me namelijk af of ie mogelijk voor hatchback of voor Fabia II was bedoeld (bevestigingspunten lijken ook anders). Sedan en combi hebben dezelfde trekhaak: zelfde oversteek aan de achterkant van de auto, de hatchback is veel korter aan de achterkant.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.