Het was net een potje tetris op level 50 om het allemaal mee te krijgen zelfs in een Combi =S
Tsja dan heb je het toch echt niet aan echte kampeerders gevraagd....
Beste is om het aan een motorrijder te vragen die op vakantie gaat met zijn motorfiets.
Weet zeker dat dan je gehele achterbank nog leeg is, je geen dakkoffer mee hebt en een trekhaak is dan ook uit den boze.
Weet nog dat ik jaren terug toen ik nog een jonge god was ik met mijn verkering op vakantie ging met de motor.
Paar weken ervoor gaf ik haar één van de zijkoffers en zij tegen haar, alles wat je hierin krijgt kan mee op vakantie !
Als je op dat moment dat gezicht van haar had gezien............ ik moet er nog steeds om lachen, het was een knappe meid maar op dat moment trok ze een bek.... nou ze was zeker de knapste niet meer op dat moment.
Toen ze weer kon praten probeerde ze nog iets met een roltas achterop , maar toen ik zei dat dat goed was maar dat dan haar slaapzak niet mee kon begon het te dagen dat ze creatief moest gaan pakken.
En na dat eerste jaar van kamperen met tent met de motor was het beperkt meenemen van spullen geen enkel probleem meer, en toen we voor eerst met een auto gingen had ze evengoed zeer beperkt spullen mee.
En het is een leerproces, als je de eerste keer afgeladen weggaat moet je aan eind van vakantie kijken van wat heb ik nu werkelijk gebruikt en wat niet !
En dat wat niet hoef je een volgende maal niet mee te nemen !
En als je tijdens de vakantie er achter komt wat je vergeten bent, moet je je afvragen hoe heb ik het opgelost uiteindelijk en ging dit ook ? Zo ja dan hoeft het een volgende keer dus ook niet mee !