dat vroeg ik me ook al af !!Wat is een 'categorie 3' auto?
Categorie 3 is bv een Karoq Style met daarbovenop nog een aantal opties. Auto wordt zwaarder en heeft een ongustigere uitstootwaarde.dat vroeg ik me ook al af !!
Zijn de maximum toegelaten gewichten van de verschillende uitvoeringen bij dezelfde motorisering wel hetzelfde? Ik zou me nl. goed kunnen voorstellen dat een zwaardere uitrusting door bv. een panodak voor de MTM niets uitmaakt, maar alleen het laadvermogen navenant kleiner maakt. In dat geval maakt het voor de verhouding auto-caravan niet uit.Meer gewicht zou eerder meer trekkracht zijn.
Vreemd verhaal, als ik bij fabia keek toen ik ging kopen zag ik wel dat uitstootwaarde van de hand en dsg bak wel verschillend waren.Categorie 3 is bv een Karoq Style met daarbovenop nog een aantal opties. Auto wordt zwaarder en heeft een ongustigere uitstootwaarde.
Raar maar waar: monteer je een trekhaak, gaat het trekgewicht naar beneden...
Schijnt alleen de handgeschakelde versie van de 1.5 TSI te zijn waarvoor dit aan de orde is.
Ok, what's next model voor jou binnen Skoda?Dus valt voor mij af.
Peter bedankt voor je nette reactie2 berichten en je weet genoeg?
Beetje jammer, je was en blijft welkom, maar je had ook de forumregels even kunnen lezen.
Wat je volgende auto ook wordt, veel plezier, en wellicht toch nog 'ns hier.
Tsja beetje jammer deze reactie....Ik dacht dat dit een forum was met de bedoeling elkaar te helpen misschien wordt het een Kodiac maar heb vanmiddag een gesprek met de dealer. Gezien de commentaren van andere forum leden geef ik via dit forum geen reacties meer.