RusherSkoda
Actief lid
DSG-doktor (TVS engineering) is momenteel bezig om de software te optimaliseren. Ze hebben de trillingen tijdens de proefrit herkend en gaan nu aan de slag...
Fingers crossedDSG-doktor (TVS engineering) is momenteel bezig om de software te optimaliseren. Ze hebben de trillingen tijdens de proefrit herkend en gaan nu aan de slag...
Ik heb de DSG met fluwelen handenschoenen gereden. Maar... de bak zou wel degelijk snel gaan overlijden...
Het gaat vooral om de fluwelen
voetschoenen, die handle kan wel tegen een stootje
De leasemaatschappij heeft al toegezegd dat ik mag informeren bij de DSG-doktor voor de trilling door te lage toeren (mopperen van de motor en het raar lang slippen van de koppeling en schokken). Heb reeds de DSG-doktor gesproken.
Dan blijft nog één trilling over, namelijk de trilling die de motor afgeeft aan de carrosserie.
Ik heb vandaag een mail gestuurd naar de leasemaatschappij. De DSG-doktor gaat wel lukken, maar ik heb ook gevraagd wat ze gaan doen met de trilling van de motor op de carrosserie.
Wat ik me nog afvroeg, rusher, eerder had je het over drie oorzaken. Is het probleem van de aandrijflijn inmiddels ook opgelost? Hoe?
Interessant! Wist niet dat nog een topic hierover bestond. Ik ga het topic van forumlid "1.6 TDI" opzoeken!Thnx! In de andere discussie over trillingen van de Superb heeft '1.6 TDI' ...