TSI'tje besteld

Falcon

Donateur
Komt ie dan he (front en back spoiler):

34zwwt0.png

Falcon

Donateur
Vaak zijn dit afspraken tussen de werkgever en de leasemaatschappij. Heeft volgens mij met een fiscaal iets te maken

mijn huidige leasefiets loopt tot 23 April, eerder inleveren is boete betalen.

eigenlijk krom want de werkgever en leasemaatschappij zijn dezelfde, maar dat krijg je als je klant bent bij je eigen bedrijf.

yprgwt

Lid
Geen idee hoe de spoiler gemonteerd eruit ziet op het nieuwe model, maar ik ben zeer benieuwd!! Misschien een leuk verjaardagskadootje voor mezelf!!
Als je m hebt Roel plaats dan even een foto
Deze is van Milotec, maar die vind ik niet echt mooi...
1810_0.jpg

en nog een uit Engeland:
o2-016.jpg

Falcon

Donateur
Of jullie kijken even naar mijn post hierboven.. daar staat namelijk exact de front en rearspoiler van de combi.

Wie weet of het mogelijk is om achteraf een stuurwiel met stuurbediening in te bouwen?

Ben zojuist tot de conclusie gekomen dat het niet aanwezig is helaas :crazy:

hemi24

Forumguru
Als de benodigde bekabeling in de stuurkolom (en verder) aanwezig is, zou het theoretisch mogelijk moeten zijn...

Tja, hoe kom ik daar nu achter :ahum:

Ik baal er zo van, zoveel zorg besteed aan de goede samenstelling van de auto vergeet ik simpel stuurbediening bij te bestellen, stond ik vanmiddag blij te wezen dat hij binnen is en zie ik door het raam een kaal stuur.

Na een bestudering van de door jouw gegeven link is dat een behoorlijke kostenpost.

Wellicht dat het facelift model geheel voorbereid is en dat het straks plug and play.

Anders heb ik gewoon pech.

cvegreen

Forumguru
Roel , dat word een lange nacht lijkt mij . In ieder geval heel veel plezier morgen met je nieuwe bolide , ,je zult er ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven.

Suc6 met de slapeloze nacht, maar goed dan mag je wel je nieuwe auto ophalen morgen.

Heel veel plezier morgen met het halen van je nieuwe auto.

Roel

Lid
Hoi naamgenoot. Alvast veel plezier gewenst met het ophalen van je nieuwe bolide.
Ik moet nog ruim 3 weken wachten (zucht).

Gr,

Roel.

Dinsdag het masjientje opgehaald, jajaja de foto's zal ik proberen vanavond te maken.

heerlijke auto en de look en feel is goed.
Waar ik persoonlijk heel blij mee is dat de trekhaak zo weggewerkt is dat je er niets van ziet als de sjaak er niet op hangt.
Stuurbediening mis ik eigenlijk niet.

Het rijden vindt ik na 100 km al helemaal super, alleen vindt ik de DSG bak van 1 naar 2 en soms naar 3 toch wel een klap geven bij overschakelen.
Ben me nu aan het verdiepen in de werking van alle gadgets.

Punt van kritiek, er zit het verkeerde logo op! :ahum:

Bovenaan Onderaan