TSI'tje besteld

Waarom plak je dan niet gewoon het Alfa logo op je stuur als je daar een fijner gevoel bij hebt of van krijgt? :471: net zo makkelijk. Maar over 3 jaar weer terug naar Alfa? Bevalt de Skoda dan toch niet zo goed?

Ff snel foto's gemaakt.

Bijlagen

• IMG_8274.jpg
    IMG_8274.jpg
    20,4 KB · Weergaven: 92
  • IMG_8275.jpg
    IMG_8275.jpg
    25,3 KB · Weergaven: 82
  • IMG_8276.jpg
    IMG_8276.jpg
    25,1 KB · Weergaven: 87
  • IMG_8277.jpg
    IMG_8277.jpg
    10,2 KB · Weergaven: 98

meer

Nieuw lid
Allereerst gefeliciteerd met je schitterende auto. Heb zojuist ook een offerte voor een 1.8 TSI elegance ingeleverd.... Nou zag ik dat je ook een Sport pakket dynamic hebt besteld, en was erg benieuwd naar de sportstoelen. Maar op de foto lijken het wel de gewone stoelen??? of zie ik het niet goed op de foto?

Ik zou er niet eens over nadenken!
Ik heb inderdaad de sportstoelen

Gewoon bestellen, voor 295 euro heb je sportstoelen ala RS, incl sportonderstel.

En het zit zoveel beter dan de standaard stoelen.

meer

Nieuw lid
Ik heb het het sport pakket dynamic besteld voor € 319,-- Dan zitten de stoelen er toch bij in? Of ben ik wat vergeten???

En bij kilometerstand 38801 heeft het TSI'tje er de brui aan gegeven.

80 km voor Munchen op een 7,5 % helling omhoog kreeg ik de melding "Engine Failure Workshop" , met enige moeite op deze 2 baansweg zonder vluchtstrook Het TSI'tje incl Caravan aan de kant gekregen en dat was het dan.

Staat inmiddels weer in NL bij de dealer en heeft geen compressie op de tweede cilinder.

@ Garantieafdeling PON: succes ermee!!! :biggthumpdown:

Ik ben niet technisch dus geen moeilijke vragen stellen oke?

Uitlaatklep tweede cilinder gebroken, heeft gestempeld maar zuigerwanden zijn intact heb ik gehoord.

Zijn met PON in overleg hoe en wat verder.

Bovenaan Onderaan