Japanese Power
Donateur
Mooi, weer een rode bruut erbij. Succes nog even en dan genieten.
Ziet er nu al super uit dat rood!
@Tuner111 , waaawwww, knap dat rood
En nu de detailer maar binnen enkele weken kunnen
Ga je er ook zo een protect folie laten op plaatsen zoals Corné? Serieuze investeringen maar eentje waar je denk ik jaren blij mee gaat zijn. Geen hatelijke krassen door de onoplettelijke niet-autoliefhebber die het nodig vindt om tegen je wagen aan te lopen
Mooi, weer een rode bruut erbij. Succes nog even en dan genieten.
Prachtige wagen! Veel plezier ermee!
Thanks!Mooi! Kleur komt terug in het stiksel. Topwagen!
spijtig dat het zo verdomd duur is. Vind het een schitterend product. Heb je op YouTube de filmpjes gezien van Shmee150 waar hij voor de eerste keer zijn supercar uitrust met dergelijke folie? Zet een ferme kras in de folie met een schroevendraaier en andere puntige voorwerpen. Kras ging nooit door de folie en met beetje warmte verdween ook de kras in de folie.ik ga enkel de top gyeon coating er op leggen voor het moment. de protect folie kan er op enkele plekken mss nog bij komen maar dat is nog geen zekere zaak... maar de gyeon coating werk zelf al zeer goed tegen krassen
Gaaf hoor! Hopen dat je er zelf snel mee de weg op kan. Dat wordt vast veel genieten.
Wat heb je verder nog voor plannen met deze dikke bak als ik vragen mag?
Neen..Een setje kortere veren?
Eindelijk nog eens een rode RS erbij, nu ben ik niet meer de enige rode op de meeting :-)