Tuner111
Forumguru
Van diesel naar benzine. Dat wordt het grootste pluspunt!
dat weet ik nu al
Van diesel naar benzine. Dat wordt het grootste pluspunt!
vraag eens wat tips voor de zwarte deurstijlen, want het is om te huilen hoe snel daar krassen op komen
Daar was ik al een beetje bang voor, ga ik eens vragen aan de detailer hier..daar kan ik je nu al op antwoorden. laten behandelen en dan ppf op
Het is gewoon de pano lak... Niet veel anders aan te doenDaar was ik al een beetje bang voor, ga ik eens vragen aan de detailer hier..
Nee, dat kan wel zijn maar het wordt er niet mooier op en dan is de auto nog maar drie 5 maandjes op de weg. PPF is dan waarschijnlijk wel een goede oplossing nadat de krasjes eruit gepoetst zijn.Het is gewoon de pano lak... Niet veel anders aan te doen
Nee, dat kan wel zijn maar het wordt er niet mooier op en dan is de auto nog maar drie 5 maandjes op de weg. PPF is dan waarschijnlijk wel een goede oplossing nadat de krasjes eruit gepoetst zijn.
op tijd en stond een nieuwe wagen kopen is ook een oplossingNee, dat kan wel zijn maar het wordt er niet mooier op en dan is de auto nog maar drie 5 maandjes op de weg. PPF is dan waarschijnlijk wel een goede oplossing nadat de krasjes eruit gepoetst zijn.
Ik ga morgen eens bellen met een goede detailer hier in de buurt die ook mijn vorige RS (goed) onder handen heeft genomen. Eens kijken of hij mij van wat frustratie af kan helpen.op tijd en stond een nieuwe wagen kopen is ook een oplossing
Neen, idd die zwarte lijsten, om gek van te komen
vraag eens wat tips voor de zwarte deurstijlen, want het is om te huilen hoe snel daar krassen op komen
En dan de de inlegstukken in het interieur niet vergeten!
Je hoeft er nog maar naar te kijken en je hebt krasjes.
ppf staat voor polypropyleenfolie? Ik heb de zwart glanzende delen laten voorzien van zelfhelende Xpel folie en dat bevalt prima.
Nu al herspuiten? Aanrijdingetje gehad? Mijn RS was na 3 weken al gezegend met parkeerschade van 'n jong gastje die nog met 'n "L" rondreed. Bumper herspoten, toen, maar sedert verleden week, nu op de linkerkant van de achterbumper, opnieuw parkeerschade. Het is wel heel miniem, dus ik zal het voorlopig zo laten. Het ergste vind ik dan nog dat degene die de aanrijding veroorzaakt, gewoon weg rijd en doet alsof zijn of haar neus bloed. Straks is die bumper versleten van te herspuiten.Ik ga binnenkort de achterbumper aan de achterklep van dergelijke folie voorzien bij de Superb (of eventueel een gewone folie als het teveel kost). Ook al is het en firmawagen, kom gek van al die krassen die vrouw en kids veroorzaken. De helft van de wagen moet toch herspoten worden, dus het is het moment