CBreedijk
Donateur
Ik ben aan het mailen met hem.. Alleen kan hij nog een aid voor de octavia nog niet krijgen dus effe geduld
MatzeJ
Neu Es gibt News zum Octavia Virtual Cockpit.
Wir können es ab jetzt bestellen
Ik ben aan het mailen met hem.. Alleen kan hij nog een aid voor de octavia nog niet krijgen dus effe geduld
madam betrokken geweest in aanrijding met 4 wagens. Zij kon stoppen voor voorligger, oud madammeke achter haar niet. Uitwijken en op tegenligger gereden en de superb hierdoor in de zijn aangereden. Auto is nog maar 7 maanden maar heeft al redelijk wat schade.Nu al herspuiten? Aanrijdingetje gehad? Mijn RS was na 3 weken al gezegend met parkeerschade van 'n jong gastje die nog met 'n "L" rondreed. Bumper herspoten, toen, maar sedert verleden week, nu op de linkerkant van de achterbumper, opnieuw parkeerschade. Het is wel heel miniem, dus ik zal het voorlopig zo laten. Het ergste vind ik dan nog dat degene die de aanrijding veroorzaakt, gewoon weg rijd en doet alsof zijn of haar neus bloed. Straks is die bumper versleten van te herspuiten.
Wat een super aanpak zeg
dan volgt er nog een chip-kuurtje? Extra vitaminetjes voor de baron.alleen het beste voor de baron hé
Ik heb er maar 1 woord voor Bram
RESPECT
dan volgt er nog een chip-kuurtje? Extra vitaminetjes voor de baron.
airfilter? Grotere intercooler? Grotere turbo?mmm.. ik kan zeggen dat er toch enkele stukken ook onderweg zijn
En kwanta kosta ?
Hopi centjes.En kwanta kosta ?
Seeeeeg . Flauwerik