Tuner111
Forumguru
Seeeeeg . Flauwerik
Translate is your friend not the enemy
Seeeeeg . Flauwerik
Da kan ik ni seTranslate is your friend not the enemy
damned, das nen hoop
Ik zal de krasjes wel laten staan dandamned, das nen hoop
Dacht dat het een euro of 500 minder zou zijn.
Seeeeeg . Flauwerik
Niks toevoegen. Ik denk dan iets en zwijg dan maarEen beetje bakker weet dat ie in zo'n geval zout moet toevoegen.
Serieus jullie kunnen allemaal Chinees ! Ik ga es vragen aan onze meeneem Chinees om in renminbi te betalen dan leer ik dat ookDat is een nette prijs
het is japansSerieus jullie kunnen allemaal Chinees ! Ik ga es vragen aan onze meeneem Chinees om in renminbi te betalen dan leer ik dat ook
wel deze blijft 5 jaar of 60.000 km
dan valt de "investering" best nog mee, op basis van 5 jaar.wel deze blijft 5 jaar of 60.000 km maar bij de laag goed te behandelen met de juiste producten kan je de levensduur naar 6 a 7 jaar verlengen. Het hangt ook af waar de laag aangebracht word... want niet iedereen kan dat even goed..
en dan heb je ook nog de verschillende coatings van basis naar de beste coating in de wereld:
Gyeon Prime
Gyeon Pure
Gyeon Mohs
Gyeon Mohs+
Gyeon Durabead
Gyeon Duraflex
je ziet het is afhankelijk van veel
Her behandelen kan je na de 5 jaar doen of dan kan je er nog een booster op zetten waardoor de bestaande laag weer voor effe goed is.
Ook in de coating krijg je swirls en waskrassen overigens en tegen steenslag helpt het ook niet @CBreedijk. Alleen de glans en water en vuil afstotende werking is super.