Ja, daar is weinig voor nodig heHaha iedereen weer bovenop de kast
je probeert anderen op de kast te jagen maar als anderen jou op de kast proberen te krijgen, wordt iedereen ter orde geroepen ... (zie je eigen topic)Haha iedereen weer bovenop de kast
je probeert anderen op de kast te jagen maar als anderen jou op de kast proberen te krijgen, wordt iedereen ter orde geroepen
Hap hap hap, nog niet gegeten zeker?
Das het verschil tussen de 20’ers en de 40’ers ( of ouder) dat geluid. Ik zelf ben ook 43 en heb ook die behoefte niet. Ik heb juist voor Skoda gekozen om low profile te blijven anders zeggen mijn klanten weer: amai bakker het brood is precies te duur !Ik ben zeker ook niet jaloers, maar ieder z'n keuze.
Maar ik zie me met m'n 54 jaar niet meer een lawaaierige uitlaat op m'n RS monteren, om te zeggen, kijk, hier ben ik en kijk eens hoe stoer ik ben. Dat zou pas belachelijk zijn, gezien mijn leeftijd.
Ik word soms zelfs beschaamd met m'n volledige competitieuitlaat op m'n Ducati. Gelukkig draag ik dan m'n helm.
Wat ik maar wil zeggen, ieder z'n meug, maar om nu te zeggen dat dit jaloerse reaties zijn, pfff, dat is er toch over.
Tis de red baron niet want deze is handgeschakeld
Vlaanderen is hier op het forum een stukske van Nederland toch...Zo zijn we ook vertegenwoordigd se.
Rs’en tochVlaanderen is hier op het forum een stukske van Nederland toch...
even tonen wat gyeon duraflex nu juist doed: