dirkie996
Forumguru
het is een d of een t .......
het is een d of een t .......
Als je een trapje nodig hebt,is je auto definitief te hoog!!
top rondje kerel ! en erg netjes gereden!!
Daar zouden een hoop mensen jaloers op kunnen zijn :-)
Ga ik van de week nog proberen makenRed Baron heb je al een video van de uitlaat met kleppen, ben benieuwd
Zo kom je aan 8 lit gemiddeld verbruikLijkt wel een tourrit, je wordt door alles en iedereen ingehaald...
Lijkt wel een tourrit, je wordt door alles en iedereen ingehaald...
Het gaat niet heel rap nee,. Maar je moet ook niet harder willen gaan dan de snelheid waarbij je een prettig gevoel blijft houden.
Dus wat dat betreft respect dat je jezelf niet laat "opnaaien"
heb je dan ook eentje van na 5 of 10 rondjes waar je wel al iets vlotter gaat ? en verkennen vd wagen.... alsof dat die onveiliger gaat rijden als je diesel. eigenlijk zou die op de ring hetzelfde als je diesel moeten zijn maar dan 20% rapper en een beetje veiliger en betere baanliggingik wil jou wel eens zien rijden daar makkelijk praten zo !
het was mijn eerste ronde op de ring met de rode baron dus ga ik niet voluit, wat je op de ring nooit mag doen eigenlijk. ik beschouw het meer als een gewenningsronde hoe de wagen reageert..
Amen to that.. op dat moment zoals ik hier boven zij was het vooral een verkenningsronde
heb je dan ook eentje van na 5 of 10 rondjes waar je wel al iets vlotter gaat ? en verkennen vd wagen.... alsof dat die onveiliger gaat rijden als je diesel. eigenlijk zou die op de ring hetzelfde als je diesel moeten zijn maar dan 20% rapper en een beetje veiliger en betere baanligging
Ja 20% vermogen en de sper. Nog iets ?Ik heb al vlotter gereden hoor het verschil tussen mijn diesel en mijn red baron is wel behoorlijk groot, en zoals ik het zegde keep it safe, en ga niet boven jezelf heen..
Augustus/september ga ik nog eens gaan.. dan gaan we eens echt kijken wat de rode baron kan doen
Als je sportuitlaat wil steken :
Vooral laatste zin is van toepassing !!!
De Duitse overheid heeft zijn zinnen gezet op de decibels van de sportuitlaat. Niet alleen nageplaatste uitlaten komen in het vizier, maar ook sportuitlaten die de constructeurs zelf aanbieden. Dat kan ook slecht nieuws betekenen voor onze markt.
Wim Bervoets
03/07/2018
Het Duitse ministerie van Verkeer wil de decibels van nageplaatste sportuitlaten aanpakken. Dat schrijft het Duitse blad AutoBild. Tegelijk verscherpt het de regels voor sportuitlaten en zogenaamde sound enhancers die autoconstructeurs zelf aanbieden. Het gaat dan om sportuitlaten met kleppensystemen en resonators die meer decibels produceren als de chauffeur meer gas geeft.
De lokale politie in Duitsland kijkt in de jacht op decibels nu al strenger toe op nageplaatste sportuitlaten. Volgens sommige bronnen heet de Duitse homologatiedienst TÜV zijn zinnen zelfs gezet op de sportuitlaat met kleppen die de constructeurs zelf aanbieden. En als het regent in Duitsland, zou het wel eens kunnen druppelen in de rest van Europa.
dan gaat gewoon de klant het risico moeten nemen om dergelijke zaken te plaatsen. Tot 10 jaar geleden mocht verlagen ook niet wettelijk, maar tuning was al jaren daarvoor iemens populair. Dan nam je gewoon het risico als je ooit gepakt wordt dat je de wagen origineel mocht zetten (om hem daarna terug om te bouwen )dan gaan er veel bedrijven over de kop gaan als het er zou doorkomen onder andere Remus,acra,milteck,supersprint.. dus het zal wel weer veel blabla zijn