Ik zeg meteen inserts doen en een andere krukas en zuigerstangen, met dubbele turbo's. Op naar de 500+ pk!
Vergeet dan niet om de auto meteen om te bouwen naar 4x4 om vermogen beter kwijt te kunnen op het asfalt.
Amai, proficiat. Daar besteed ik niet zoveel tijd aan, laat staan met zoveel producten. M'n vrouw zou jaloers worden van al die producten. Voor binnenkant ruiten gebruik ik enkel lauw water met wat ammoniak erin. Ontvet nog het best en streepvrij en kost maar 'n drol in vergelijking met al die dure producten.
Gisteren de Rode Baron is een flinke wasbeurt gegeven.
Stappen:
- Eerst de wielen gefoamd
- Dan de wielen afgespoeld met de HD en Met nanolex iron & wheelcleaner ingespoten en daarna weer afgespoeld met de HD.
- Dan heel de wagen gefoamd met Gyeon Foam en laten zen werk doen.
- Dan de wagen afgespoeld met de HD
- Dan de wagen gewassen (paneel per paneel) met Gyeon Bath+ met de 2 emmer methode
- Dan de wagen (paneel per paneel) afgespoeld met de HD
- Dan de wagen gedroogd met een droog micro vezel + wat nanolex Final finish voor het drogen zonder waterspots te hebben.
- Dan de motorruimte volledig gereinigd.
- En dan alle buitenruiten met Gyeon Glass gedaan
- En dan ook alle binnenruiten met crystal glass cleaner
- Dan alles van het interieur met Auto Finesse Total Interior Cleaner gedaan
- Dan alles een flik gestofzuigd met een dyson vacum
- En dan de banden met Gyeon Tire gedaan
- En dan nog eens rond geweest om de laatste waterspots weg te halen met een product dat je hier niet meer kan krijgen.. maar werkt zot goed !
Dat alles is +-4u werk
Hij is klaar voor Only skoda nu zaterdag !!
Amai, proficiat. Daar besteed ik niet zoveel tijd aan, laat staan met zoveel producten. M'n vrouw zou jaloers worden van al die producten. Voor binnenkant ruiten gebruik ik enkel lauw water met wat ammoniak erin. Ontvet nog het best en streepvrij en kost maar 'n drol in vergelijking met al die dure producten.
Das de reden dat hij zo weinig verbruikt he Door het gladde oppervlak heeft hij geen weerstand meer en zoeft hij door de luchtZo blinken , niet normaal
Zo heb je ook wel (eventjes) enorm veel voldoening van je werk als je hem zo ziet blinken.
Altijd leuk!Topwerk Bram! Hij ziet er prachtig uit!
Mag mijne straks gaan halen bij de detailer, is vanaf maandag daar
Bij mij is dat 4 jetons (400 sec)in de self carwash en drogen is met snelheid te makenNetjes! En inderdaad erg snel in 4 uurtjes tijd hoor, chapeau!
Een beetje fatsoenlijk wassen (exterieur + velgen) kan ik net in 1 uurtje. Daar heb ik het afdrogen niet bij opgeteld.
Bij mij is dat 4 jetons (400 sec)in de self carwash en drogen is met snelheid te maken
De self carwash krast toch niet ????De krasstraat doe ik de O3 niet aan .
Hoeveel jetonnekes zou je hiervoor moeten betalen?Bij mij is dat 4 jetons (400 sec)in de self carwash en drogen is met snelheid te maken
Hoeveel jetonnekes zou je hiervoor moeten betalen?