Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Tuner111

Forumguru

Gisteren de Rode Baron is een flinke wasbeurt gegeven.

Stappen:
  1. Eerst de wielen gefoamd
  2. Dan de wielen afgespoeld met de HD en Met nanolex iron & wheelcleaner ingespoten en daarna weer afgespoeld met de HD.
  3. Dan heel de wagen gefoamd met Gyeon Foam en laten zen werk doen.
  4. Dan de wagen afgespoeld met de HD
  5. Dan de wagen gewassen (paneel per paneel) met Gyeon Bath+ met de 2 emmer methode
  6. Dan de wagen (paneel per paneel) afgespoeld met de HD
  7. Dan de wagen gedroogd met een droog micro vezel + wat nanolex Final finish voor het drogen zonder waterspots te hebben.
  8. Dan de motorruimte volledig gereinigd.
  9. En dan alle buitenruiten met Gyeon Glass gedaan
  10. En dan ook alle binnenruiten met crystal glass cleaner
  11. Dan alles van het interieur met Auto Finesse Total Interior Cleaner gedaan
  12. Dan alles een flik gestofzuigd met een dyson vacum
  13. En dan de banden met Gyeon Tire gedaan
  14. En dan nog eens rond geweest om de laatste waterspots weg te halen met een product dat je hier niet meer kan krijgen.. maar werkt zot goed !

Dat alles is +-4u werk :D

Hij is klaar voor Only skoda nu zaterdag !! :D

dirkie996

Forumguru

Gisteren de Rode Baron is een flinke wasbeurt gegeven.

Stappen:
  1. Eerst de wielen gefoamd
  2. Dan de wielen afgespoeld met de HD en Met nanolex iron & wheelcleaner ingespoten en daarna weer afgespoeld met de HD.
  3. Dan heel de wagen gefoamd met Gyeon Foam en laten zen werk doen.
  4. Dan de wagen afgespoeld met de HD
  5. Dan de wagen gewassen (paneel per paneel) met Gyeon Bath+ met de 2 emmer methode
  6. Dan de wagen (paneel per paneel) afgespoeld met de HD
  7. Dan de wagen gedroogd met een droog micro vezel + wat nanolex Final finish voor het drogen zonder waterspots te hebben.
  8. Dan de motorruimte volledig gereinigd.
  9. En dan alle buitenruiten met Gyeon Glass gedaan
  10. En dan ook alle binnenruiten met crystal glass cleaner
  11. Dan alles van het interieur met Auto Finesse Total Interior Cleaner gedaan
  12. Dan alles een flik gestofzuigd met een dyson vacum
  13. En dan de banden met Gyeon Tire gedaan
  14. En dan nog eens rond geweest om de laatste waterspots weg te halen met een product dat je hier niet meer kan krijgen.. maar werkt zot goed !

Dat alles is +-4u werk :D

Hij is klaar voor Only skoda nu zaterdag !! :D
Amai, proficiat. Daar besteed ik niet zoveel tijd aan, laat staan met zoveel producten. M'n vrouw zou jaloers worden van al die producten. Voor binnenkant ruiten gebruik ik enkel lauw water met wat ammoniak erin. Ontvet nog het best en streepvrij en kost maar 'n drol in vergelijking met al die dure producten.

Tuner111

Forumguru
Amai, proficiat. Daar besteed ik niet zoveel tijd aan, laat staan met zoveel producten. M'n vrouw zou jaloers worden van al die producten. Voor binnenkant ruiten gebruik ik enkel lauw water met wat ammoniak erin. Ontvet nog het best en streepvrij en kost maar 'n drol in vergelijking met al die dure producten.

ja ieder zijn opvatting van natuurlijk :) voor me is het een ontspanning uit mijn drukke leven ;)

Henrik

Forumguru
Veel werk, maar met een prachtig resultaat. En als je er ook nog eens plezier aan hebt beleefd... :thumbsup:

HarrieSkoda

Forumguru
Netjes! En inderdaad erg snel in 4 uurtjes tijd hoor, chapeau!

Een beetje fatsoenlijk wassen (exterieur + velgen) kan ik net in 1 uurtje. Daar heb ik het afdrogen niet bij opgeteld.

Bovenaan Onderaan