Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Cordoba

Forumguru
Met een spons gaan wrijven is geen optie se . Van mijn leven niet

Ligt er aan waar de spons over heen gewreven moet worden.:D

@Tuner111 Hé Bram, als je kok bent, dan weet je toch ook dat de HACCP-regels ook afhankelijk zijn om wat voor soort bedrijf/instelling het gaat en wat voor doelgroep, zodat je kan bepalen onder welke HACCP-regels het valt. Een grootkeuken voor een instelling heeft bijvoorbeeld iets andere regels als een klein chique restaurant of een frietkot.

Tuner111

Forumguru
Ligt er aan waar de spons over heen gewreven moet worden.:D

@Tuner111 Hé Bram, als je kok bent, dan weet je toch ook dat de HACCP-regels ook afhankelijk zijn om wat voor soort bedrijf/instelling het gaat en wat voor doelgroep, zodat je kan bepalen onder welke HACCP-regels het valt. Een grootkeuken voor een instelling heeft bijvoorbeeld iets andere regels als een klein chique restaurant of een frietkot.

heel juist ;) ik ken heel dat boek vanbuiten :D

EdK

Forumguru
ja ieder zijn opvatting van natuurlijk :) voor me is het een ontspanning uit mijn drukke leven ;)
En door dat blinken en dus alle luchtweerstands uitstulpingen rijd deze RS natuurlijk als een CitiGo........:deuk::deuk:
Of heb je nog een ander geheim voor al die andere RS rijders die jouw verbruik niet halen ??:lezen:

leon-cupra

Forumguru
Jij gaat binnenkort met je speelgoed mazdaake nog meer verbruiken dan bram zijn (tegen dan) 350 pk beast
Is een feit, zal zeker zo zijn. Zeker met de kilometers die ik nu doe. Maar langere afstanden is dat speelgoed mazdake ook wel zuinig. Op spritmonitor zitten er rond de 5L ;)

En speelgoed?? Laat dat speelgoed mazda eens los op de binnenbaantjes en "the beast" zal snel lossen.
(en Bram zijn mama zal zijn onderbroekje deftig mogen wassen met al die bruine strepen)

Bovenaan Onderaan