philippe bakker
Forumguru
Bram ge vraagt aan 1 van uw fotomodellen om dat te komen doen he
Met een spons gaan wrijven is geen optie se . Van mijn leven nietooooo jwl
Met een spons gaan wrijven is geen optie se . Van mijn leven niet
Zelf iets doen he. Ik kuis geen autoeen spons is ook geen optie ! microvezel handschoen !
Zelf iets doen he. Ik kuis geen auto
Ge gaat wel niet veel kandidaten vinden om hun wagen te laten wasseniets voor de volgende meeting mss
Met een spons gaan wrijven is geen optie se . Van mijn leven niet
In dat geval heeft philippe toch wel gelijk, liever geen spons. Met de blote hand is nog steeds leuker/aangenamerLigt er aan waar de spons over heen gewreven moet worden.
Ligt er aan waar de spons over heen gewreven moet worden.
@Tuner111 Hé Bram, als je kok bent, dan weet je toch ook dat de HACCP-regels ook afhankelijk zijn om wat voor soort bedrijf/instelling het gaat en wat voor doelgroep, zodat je kan bepalen onder welke HACCP-regels het valt. Een grootkeuken voor een instelling heeft bijvoorbeeld iets andere regels als een klein chique restaurant of een frietkot.
En door dat blinken en dus alle luchtweerstands uitstulpingen rijd deze RS natuurlijk als een CitiGo........ja ieder zijn opvatting van natuurlijk voor me is het een ontspanning uit mijn drukke leven
Gewoon geen gas geven en nooit 1 km te rap rijdenEn door dat blinken en dus alle luchtweerstands uitstulpingen rijd deze RS natuurlijk als een CitiGo........
Of heb je nog een ander geheim voor al die andere RS rijders die jouw verbruik niet halen ??
Zeker een aanname ?Gewoon geen gas geven en nooit 1 km te rap rijden
Da woord ken ik ni seZeker een aanname ?
Oh ja je bent vlaming........Da woord ken ik ni se
Leert es Nederlands he !!!!Oh ja je bent vlaming........
Tsja leef er dan maar mee, vertaling weet ik nie.......
VeronderstellingDa woord ken ik ni se
of heb je nog een ander geheim voor al die andere RS rijders die jouw verbruik niet halen ??
Jij gaat binnenkort met je speelgoed mazdaake nog meer verbruiken dan bram zijn (tegen dan) 350 pk beast
Is een feit, zal zeker zo zijn. Zeker met de kilometers die ik nu doe. Maar langere afstanden is dat speelgoed mazdake ook wel zuinig. Op spritmonitor zitten er rond de 5LJij gaat binnenkort met je speelgoed mazdaake nog meer verbruiken dan bram zijn (tegen dan) 350 pk beast