Ola, Bram goes international
Inside filmke
Doing her job down underIk denk dat Marry voorin zit want achterin is maar een lege bedoeling...
Was u al geheel warm gedraaid? Braakt nog behoorlijk wat uit bij het accelereren...
Inside filmke
Was nog niet helemaal warm ik denk 70 graden ofzo..Was u al geheel warm gedraaid? Braakt nog behoorlijk wat uit bij het accelereren...
Oké, dat kan wel kloppen. Bij mij beslaat mijn achterruit ook nog tot ca. 79/80 graden daarna houdt het wel op.Was nog niet helemaal warm ik denk 70 graden ofzo..
Oké, dat kan wel kloppen. Bij mij beslaat mijn achterruit ook nog tot ca. 79/80 graden daarna houdt het wel op.
Lekker geluidje hoor
dankje het beslaan van de ruiten heb ik eigenlijk niet
Aja dat heb ik keiveel
Ik heb dat geduld niet gehad . 3 minuten ! Op die tijd eet ik 2 big Mac menu’s opZat 3min lang te wachten tot je het gaspedaal helemaal eens tot beneden duwde om de uitlaat in zijn volle glorie te horen ...
Volgende keer filmpje maken wanneer de motor volledig warm staat?
Vond het geluid best wel al knap.
Nieuwsgierigheid won het hier van geduld, maja ...Ik heb dat geduld niet gehad . 3 minuten ! Op die tijd eet ik 2 big Mac menu’s op
Dan plakt er niet teveel tussen mijn rs zetels heNieuwsgierigheid won het hier van geduld, maja ...
Big mac menu houdt ook niet veel in hé. Platgeslagen hamburger, broodje blaas door en zeer dunne frietjes
Wel nog niet.. Maar de afspraak staat gemaakt.. Dermee er maar bij gezet alBram, ben al even niet meer online geweest maar heb je een stage 2 laten doen?