Bij Deze.. Wat een bewogen week...
Woensdag de wagen binnen gebracht bij apec waar ze direct aan de install van de intercooler zijn begonnen. Zo een werkje laat ik liever aan meer getrainde handen over aangezien je heel veel moet los halen om aan een MQB intercooler te geraken..
na het zien wat een verschil het is kan in wel verstaan dat ze niet verder dan een stage 1 aankunnen:
Na de install hebben ze alles netjes weer gemonteerd.. en hebben ze op de testbank lek testen gedaan..
Verder hebben ze ook de downpipe connectie aangepakt zodat deze nu zonder pasta door het leven gaat
Donderdag was het zover de Rode Baron kreeg zijn vitaminekuur en wat voor een !
Helaas brak tijdens het uitlopen ineens de multiriem.. Dit was te wijten aan een fabricage fout.. ik was blij dat dit gebeurde bij apec op de bak en niet onderweg naar de ring ofzo
Dus de wagen moest nog een dagje bij hun blijven tot de riem gemaakt was.. en dit is volledig op de kosten van apec gedaan.. top gasten daar !
Vrijdag(vandaag) ben ik dan gaan testrijden en ik moet zeggen WAT EEN VERSCHIL !! de motor zo soepel. de dsg die nog sneller en verfijnder schakelt.. zo zouden de wagens uit de fabriek moeten rollen..
Even nu mijn modlijstje hieronder:
✅ Racingline R600 intake
✅ Racingline intake tube
✅ Racingline intercooler
✅
HG-Motorsport Turbo inlet
✅
HG-Motorsport Turbo outlet
✅ GFB DV+ Diverter Valve
✅ Full Remus Catback with valves
✅ HJS 200 cell Downpipe
Zo voor de komende maanden is het modden even gedaan maar deze zomer komt er nog een KW DDC kit onder om de rode baron toch meer naar de aarde te brengen en een nog betere wegligging..
Mvg, Bram !