Jooo...
Forumguru
Ach je knippert met je ogen en het is weer maandag hoor....
Wie weet komt er dan niet opnieuw een idee op in bram zijn hoofd om zijn auto te veranderen
Ach je knippert met je ogen en het is weer maandag hoor....
Wel ik zal eens zeggen wat er nog op de planning staat in de loop van het jaar..Seg bram en geen andere velgen in de planning ???
Vermogen went snel, dus ik zie het er nog wel van komen, maar een TTE475 zou ook een mooie keuze zijn.Maar wie weet komt er ooit nog een is 38 onder de kap..
Die smiley is al een soort stiekeme ja merk ik op.we zien wel
Die smiley is al een soort stiekeme ja merk ik op.
Aangezien dit zijn toekomstige track-car wordt kan die TTE475 wel eens van pas komen.
Kan je bij apec weer zo laten veranderenHet zou een mod zijn waarin je jezelf zou tegenspreken. Het koppel eerst laten beperken om daarna een grotere turbo te steken voor meer vermogen.
Tuurlijk kan Apec alles aanpassen maar wat is dan het nut van een grotere turbo als je het vermogen zou beperken?Kan je bij apec weer zo laten veranderen
Wat ik wil zeggen: stel dat bram de 340 pk nog niet rap genoeg vindt na een tijdje en toch besluit om een grotere turbo te steken dan verandert apec die koppel beperking directTuurlijk kan Apec alles aanpassen maar wat is dan het nut van een grotere turbo als je het vermogen zou beperken?
Het is dat dat tegenstrijdig is. Koppel is nu beperkt omdat 470Nm genoeg is voor een fwd. Meer is teveel voor een fwd. Dus als er een grotere turbo op komt, stijgt vermogen en koppel maar hij vindt het koppel nu al genoeg. En om enkel de peekaas dan te verhogen ....Wat ik wil zeggen: stel dat bram de 340 pk nog niet rap genoeg vindt na een tijdje en toch besluit om een grotere turbo te steken dan verandert apec die koppel beperking direct
Enhij zal het wel zo laten zeHet is dat dat tegenstrijdig is. Koppel is nu beperkt omdat 470Nm genoeg is voor een fwd. Meer is teveel voor een fwd. Dus als er een grotere turbo op komt, stijgt vermogen en koppel maar hij vindt het koppel nu al genoeg. En om enkel de peekaas dan te verhogen ....
Heel mooi resultaat, om jaloers op te worden. De mijne is morgen aan de beurt bij VAGtechniek.
Stage 1+ met DSG stage 2. Ben echt benieuwd naar het resultaat. Nog 1 nachtje slapen.
Idd!@Tuner111, zie ik nu een zelfde vermogen met meer koppel zonder hardware aanpassingen Dan had APEC er toch nog wel heel wat meer uit moeten kunnen peuteren lijkt me?
Ja,ok, maar al die andere wijzigingen, die tenslotte ook kosten, hebben nu eigenlijk geen nut, zoals die grotere intercooler bijvoorbeeld. Mods zijn leuk, maar heb je er wel wat aan? Als je safe wilt gaan, wijzig dan niks, of ga voor standaard chippen.Idd!
Maar ik ben blij met het vermogen voor nu.. Apec staat er voor gekend om niet de hoogste vermogens te geven.. Was ook de rede dat ik daar gegaan ben..
Better save than sorry...