Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Tuner111

Forumguru
Vandaag een stage 2 remap laten doen bij dvx.

Na een heel verhaal over de dingen die tuner X mis gedaan heeft beslist mijn stage 2 te laten herdoen door dvx.

Zoals jullie zelf al kunnen zien zijn de waarden zeer laag en onder het beloofde wat de wagen moet halen. namelijk 340 pk en 460 nm koppel (wat wel goed zat).

De mannen zijn er direct aan begonnen bij aankomst. De eerste versie van de nieuwe sotfware zat ik aan 365pk en 520 nm koppel.. maar dit was wat hoog voor een is20 turbo lang vol te houden. Dus heeft hij het wat geminderd.. na een pull of 20 op de dyno kwam dit resultaat uit de bus.

344 pk en 502nm stabiel. met deze waarden ben ik blij :) de wagen rijd super en de dsg7 bak is nu nog sneller en soepeler al ervoor. ook voel ik dat de wagen gewoon sneller is geworden.

Voor nu heb ik power genoeg. al sluit ik niet uit dat er ooit een tte485 komt.. time will tell :)

leon-cupra

Forumguru
Aan wat voelde je dat het bij Apec niet goed gedaan was? 324pk is toch niet min en de vermogenscurve valt toch nog best mee?
En je was niet echt meer een voorstander zeker van DVX? Daaraan zie je, Davy is de referentie in BE.

Tuner111

Forumguru
Aan wat voelde je dat het bij Apec niet goed gedaan was? 324pk is toch niet min en de vermogenscurve valt toch nog best mee?
En je was niet echt meer een voorstander zeker van DVX? Daaraan zie je, Davy is de referentie in BE.

dsg was niet echt zoals het moest en ik voelde ook dat hem zijn vermogen niet volledig gaf.. ik geef idd toe dat ik eerst geen fan was van dvx. maar na een goed gesprek en vele andere rond om me er geweest te zijn toch gegaan. en idd voor vag kan je niet beter hebben dan dvx :)

CDK

Forumguru
Mooie grafiek hoor! Verschil in beleving moet fors zijn....bij 1600rpm heb je circa 70Nm meer ter beschikking :thumbsup:

Bovenaan Onderaan