Tuner111
Forumguru
Mooie grafiek hoor! Verschil in beleving moet fors zijn....bij 1600rpm heb je circa 70Nm meer ter beschikking
is het ook alles voelt gewoon vlotter aan
Mooie grafiek hoor! Verschil in beleving moet fors zijn....bij 1600rpm heb je circa 70Nm meer ter beschikking
Leuk Bram! Lekker koppeltje auto liefhebbers zo!
Wat ik persoonlijk wel erg jammer vind is de versnelling van de beelden. Ik zou meer highlights pakken en dan de aftermovie een stuk korter houden. Ik heb nu hele stukken geskipt omdat ik er "draaierig" van werd .
Maar goed, het is jouw film en mijn mening.
@Japanese Power , dat zijn geen versnelde beelden. Sinds hij bij DVX geweest is, gaat zijn RS nu eenmaal zo snel
Ik. En ik ben er prima tevreden mee@Japanese Power , wie rijdt er tegenwoordig nog "stock"?
Ik ben waarschijnlijk ‘n unicum: standaard RS met “maar” 230pk en 350Nm. Meer dan voldoende, voor hetgene wij de wagen voor gebruiken. Dagdagelijkse verplaatsingen en straks weer ‘n vakantietrip.@Japanese Power , wie rijdt er tegenwoordig nog "stock"?
Als je het wagenpark van DVX ziet, is het daar idd druk. En de projecten die ze de laatste tijd doen ... dan zijn projecten zoals Corné ze graag zou willen uitvoeren
Ze hebben net hun laatste project gepost op FB, RS3 met +700pk. 100 werkuren zijn er in gekropen
Is ook een belangrijke reden geweest om mijn RS weg te doen. Vermogen is leuk, maar als je het niet kan gebruiken, wat ben je ermee? Ik ben iemand die graag het volle vermogen van een wagen benut, bij de RS kon je dat niet. Zat je direct aan snelheden die onverantwoord waren. Nu met mijn MX5 kan ik het volle vermogen gebruiken, heb ik het gevoel veel hogere snelheden te rijden maar blijven de snelheden wel verantwoord. Daarnaast rijdt de MX5 ook 10x plezanter dan de RS.Ik ben waarschijnlijk ‘n unicum: standaard RS met “maar” 230pk en 350Nm. Meer dan voldoende, voor hetgene wij de wagen voor gebruiken. Dagdagelijkse verplaatsingen en straks weer ‘n vakantietrip.
Zelfs met m’n motorfiets wordt het al moeilijk om eens volgas te geven, zonder tegen de lamp te lopen, laat staan met 300/400 of zelfs 700pk gechipte wagens.
@sitechris
Vroeger kon je in Frankrijk nog eens gassen, maar heden, nergens méér controle dan in Frankrijk.
Doen zoals de poco-loco ronde punt racer : it wasn't me@sitechris , dat is het ‘m net, voor mij betekent dit 3 uur rijden, om dan eens te kunnen gassen.
Vroeger kon je in Frankrijk nog eens gassen, maar heden, nergens méér controle dan in Frankrijk.