Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Japanese Power

Donateur
Leuk Bram! Lekker koppeltje auto liefhebbers zo!
Wat ik persoonlijk wel erg jammer vind is de versnelling van de beelden. Ik zou meer highlights pakken en dan de aftermovie een stuk korter houden. Ik heb nu hele stukken geskipt omdat ik er "draaierig" van werd ;).

Maar goed, het is jouw film en mijn mening.
 
Laatst bewerkt:

Tuner111

Forumguru
Leuk Bram! Lekker koppeltje auto liefhebbers zo!
Wat ik persoonlijk wel erg jammer vind is de versnelling van de beelden. Ik zou meer highlights pakken en dan de aftermovie een stuk korter houden. Ik heb nu hele stukken geskipt omdat ik er "draaierig" van werd ;).

Maar goed, het is jouw film en mijn mening.

ja idd :)

over de beelden. ik roei met de riemen die ik heb. als er veel beelden gemaakt worden door de deelnemers kan ik idd meer de highlights er in steken. helaas had ik maar een mager aantal van andere. maar volgend jaar een media team inschakelen :D
 

EdK

Forumguru
@Tuner111 zou al je ruwe materiaal nu meteen naar dat japannertje appen, kan die zich bewijzen dat hij t beter kan voor je volgend jaar zijn mediateam inschakelt.....
Wil verder niet stoken hoor ...:dankje:
 

dirkie996

Forumguru
@Japanese Power , wie rijdt er tegenwoordig nog "stock"? :pardon:
Als je het wagenpark van DVX ziet, is het daar idd druk. En de projecten die ze de laatste tijd doen ... dan zijn projecten zoals Corné ze graag zou willen uitvoeren :D
Ze hebben net hun laatste project gepost op FB, RS3 met +700pk. 100 werkuren zijn er in gekropen :sterretjes:
Ik ben waarschijnlijk ‘n unicum: standaard RS met “maar” 230pk en 350Nm. Meer dan voldoende, voor hetgene wij de wagen voor gebruiken. Dagdagelijkse verplaatsingen en straks weer ‘n vakantietrip.
Zelfs met m’n motorfiets wordt het al moeilijk om eens volgas te geven, zonder tegen de lamp te lopen, laat staan met 300/400 of zelfs 700pk gechipte wagens.
 

spikehome

Forumguru
@dirkie996 nee hoor mijn golf gti is ook standaard natuurlijk wel eens aangedacht op te tunen.
Maar zo een motor word jarenlang door engineers ontwikkeld en ontworpen voor diversen omstandigheden.
Dus dat vind ik goed en meer dan de 230pk en 350nm heb ik niet nodig.
 

leon-cupra

Forumguru
Ik ben waarschijnlijk ‘n unicum: standaard RS met “maar” 230pk en 350Nm. Meer dan voldoende, voor hetgene wij de wagen voor gebruiken. Dagdagelijkse verplaatsingen en straks weer ‘n vakantietrip.
Zelfs met m’n motorfiets wordt het al moeilijk om eens volgas te geven, zonder tegen de lamp te lopen, laat staan met 300/400 of zelfs 700pk gechipte wagens.
Is ook een belangrijke reden geweest om mijn RS weg te doen. Vermogen is leuk, maar als je het niet kan gebruiken, wat ben je ermee? :pardon: Ik ben iemand die graag het volle vermogen van een wagen benut, bij de RS kon je dat niet. Zat je direct aan snelheden die onverantwoord waren. Nu met mijn MX5 kan ik het volle vermogen gebruiken, heb ik het gevoel veel hogere snelheden te rijden maar blijven de snelheden wel verantwoord. Daarnaast rijdt de MX5 ook 10x plezanter dan de RS.

En projectjes van +400pk wagen ... een hobby zoals een ander zeker? Of zou het zijn om de "langste en dikste" te kunnen hebben?:pardon:
 

sitechris

Donateur
Dat herken ik wel. Nu kan ik nog even stevig gasgeven op de Duitse Autobahn (woon aan de grens). Als die straks 'op slot' gaat, wat heb ik dan nog aan 300+ pk? Dan is een Fiesta ST ook snel genoeg.
 

dirkie996

Forumguru
@sitechris , dat is het ‘m net, voor mij betekent dit 3 uur rijden, om dan eens te kunnen gassen:pieker:.
Vroeger kon je in Frankrijk nog eens gassen, maar heden, nergens méér controle dan in Frankrijk.
 
Bovenaan Onderaan