Beste Heer
@philippe bakker,
Uw Reactie:
1: Ik lees hier nog niet teveel afzeiken. Maar op een forum mag je toch reageren ? En als ik een filmpje zie waar er elke minuut een alarmpje afgaat telkens iemand 100 rijdt op de ring en ondertussen heel rustig aan het kletsen is a la kijk es naar die auto of dat reclame paneel. Wel dat is niet racen. En daarom dat ik perfect begrijp waarom er goede remmen op moeten. Want wat gebeurt er na dat alarmpje ? Juist ja hij gaat remmen. En verder vind ik mensen die een eigen topic voor hun auto maken aandachtshoeren. Ieder zijn mening he maar das de mijne
2:...
Ik lig daar niet wakker van maar zo van die quotes lezen van: racen is my Life en dan rijden als een bomma ... pffff daar moet ik op mijn tong voor bijten
Mijn antwoord:
Ten eerste: Ik zet deze waarschuwing aan vanaf 140 km/u zo voorkom ik boetes zoals u zelf. op de ring zelf let ik er niet op
Ten Tweede: Als ik mensen mee neem ga ik NOOIT voluit. als ik mezelf dood zou rijden is het mijn zaak. Met andere is het niet verantwoord
Ten Derde: Racen op de ring tijdens touristenfahrten is het domste wat je kan doen & is ook verboden !
Ten Vierde: Ik ben geen aandachtshoer.. ik maak een topic aan omdat ik graag mijn ervaringen met de wagen deel. Niet omdat ik het zo nodig vindt popular te zijn...
Ten vijfde: Ik ben het spuug zat jouw commentaren ! ik Vraag gewoon hier wat jullie denken van een bbk.. en krijg hier in mijn ogen een directe aanval van je op mijn dak.. Neen ik rij niet als een zot op de baan of op de ring. maar ik heb wel geen boetes of moet niet zwijgen aan mijn vrouw dat de wagen gechipt is.. Ik rij graag sportief maar wel binnen de perken van het wettelijke...
Ten zesde: Ik nodig je uit om eens over de ring te rijden met je wagen en wel voluit in het weekend.. ahja want jij bent een echte racer hé.. of misschien zit je na T13 al in de kant
Ten zevende (reactie 2): Ik quote wat ik wil. staat u het niet aan hou dan uw grote teut ! Ik rij hoe ik dat zelf wil en neen ik ben alles behalve een bompa
Tot dit mijn reactie op jouw achterlijke mening over mijn rijden
@Rosinfield
uw reactie: Of je het nu afzeiken noemt of niet, het fenomeen op zich is voor mij heel herkenbaar. Op het Polo forum merk ik hetzelfde. Iemand heeft een snelle auto, maar een verbruik van ruim 1 op 15. Dat stinkt naar de de misdaad; je rijdt dus als een ouwe opa, waarvoor heb je dan zo'n auto, enz. Nee, als je zo'n auto hebt doe je voortdurend stoplichtsprintjes, zoek je elke gelegenheid om met een andere weggebruiker te racen, heb je lak aan de maximum snelheid, enz. Ik chargeer nu een beetje, maar het punt zal duidelijk zijn. Je kunt dus ook best een dergelijke auto hebben en daaraan plezier beleven, zonder dergelijke testosteron fratsen. Gewoon genieten van het accelereren, het bochtenwerk en tegelijkertijd meestentijds rustig maar vlot rijden.
U slaagt de nagel op de kop !
@Corné de Kluijver : thanks man ! ik doe vooral lekker verder met dit projectje
@leon-cupra ik hou idd er van om mijn wagen te upgraden. maar ook om hem te rijden.. de max uit je wagen halen is voor me niet de must .. voor me gaat de smile per mile er meer om