HarrieSkoda
Forumguru
Leuk met de weerspiegeling gespeeld, mooie foto !
Leuk met de weerspiegeling gespeeld, mooie foto !
Ben niet voor brembo.. Kwaliteit is niet meer wat het ooit was daar..Momenteel een héél mooi setje Brembo’s op Facebook... rood van kleur en zien er als nieuw uit..
Wilwood is daar ook een goed voorbeeld vanBrembo’s neem je toch voor de looks
Ik weet niet hoe het bij auto’s zit, maar bij motorfietsen, is Brembo nog altijd de top. Brembo heeft bij motorfietsen, verschillende soorten keuzes van remklauwen en schijven/ blokken. Hoe beter, hoe duurder, natuurlijk.Ben niet voor brembo.. Kwaliteit is niet meer wat het ooit was daar..
Ik weet niet hoe het bij auto’s zit, maar bij motorfietsen, is Brembo nog altijd de top. Brembo heeft bij motorfietsen, verschillende soorten keuzes van remklauwen en schijven/ blokken. Hoe beter, hoe duurder, natuurlijk.
Heb ergens eens gelezen, dat Brembo vooral kampt met illegale kopieën van hun producten( China), die inferieur zijn en zodoende Brembo ‘n slechte naam geven.
Die schijven van Brembo voor bijvoorbeeld de Cupra maar ook de Audi RS3 worden bij fabrikant SHW in opdracht van Brembo gemaakt maar volgens de specificaties die VAG daarvoor wenst en dat is weer een euri kwestie. Dus er zijn consessies op kwaliteit gedaan. Er komt trouwens een update voor die remmen op de RS en Cupra. En Brembo remmen zijn niet standaard op de Cupra trouwenswel op de cupra's waar standaard ze op zitten trekken de schijven krom.. vandaar zou ik dus brembo willen vermijden