Dan kan er een bordje TE KOOP op om je volgende project te zoekenEn dan is hij denk ik wel zoals ik hem hebben wil..
Dan kan er een bordje TE KOOP op om je volgende project te zoeken
Neen hoor, de rode baron gaat blijven.. na zijn leven als daily word hij een track speeltje dat staat vast
Toch simpel : een vrouw genomen .Nu vragen nog meer mensen zich af wat ze verkeerd doen of gedaan hebben in hun leven Bram
Hoe lang zoek je hem als daily te rijden?Neen hoor, de rode baron gaat blijven.. na zijn leven als daily word hij een track speeltje dat staat vast
Nu vragen nog meer mensen zich af wat ze verkeerd doen of gedaan hebben in hun leven Bram
Toch simpel : een vrouw genomen .
Is bij deze bewezen dat een vrouw handen vol geld kost.
Hoe lang zoek je hem als daily te rijden?
Ik ben niet zo kapot van dat stuur, maar daar heb jij toch geen boodschap aan
Iedereen maakt keuze's hé.. de ene vastgoed, de andere doet een verre reis enzoverder... Ikzelf kies voor vastgoed en een leuke wagen en een leuke vriendin En ik doe zot veel uren op men werk soms dagen van + 19 uur (horica) en daarnaast mijn fotografie werk.. jaloers op me moeten ze zeker niet zijn
Het is tezien welk type van vrouw je hebt hé..
ik gok een jaar of 7 a 8... maar zeker weet je nooit hé...
Ik zie het qua uiterlijk heel graag, maar om dagelijks mee te rijden lijkt het mij met die carbon stukken niet zo handig...
Ik zie het qua uiterlijk heel graag, maar om dagelijks mee te rijden lijkt het mij met die carbon stukken niet zo handig...
Elektrisch rijden, Audi en Volkswagen werken er met man en macht aan en Skoda zal wel volgen. Voor zakelijke rijders kan de auto ook wat duurder worden, mits de lasten lager komen te liggen. De zaak betaalt de auto, de berijder de belastingen. (bijtelling)@philippe bakker , voor leaserijders is het een stuk vervelender. Keuze wordt steeds beperkter door het verlagen van de norm. Maar voor privé-rijders ... zal allemaal best meevallen. In het slechtste geval betaal je een paar 100euro meer tax.
Tot de vriendin de keuzes bepaalt .. zij wilt reizen, zij wilt mooie kledij, zij wilt 4 kinderen, .... maar zij wilt geen leuke wagen.Iedereen maakt keuze's hé.. de ene vastgoed, de andere doet een verre reis enzoverder... Ikzelf kies voor vastgoed en een leuke wagen en een leuke vriendin En ik doe zot veel uren op men werk soms dagen van + 19 uur (horica) en daarnaast mijn fotografie werk.. jaloers op me moeten ze zeker niet zijn
Het is tezien welk type van vrouw je hebt hé..
ik gok een jaar of 7 a 8... maar zeker weet je nooit hé...
Mijn zoontje zei direct : auto papa cars !!!! ( elke Octavia is auto papa voor hem)
Mijn zoontje zei direct : auto papa cars !!!! ( elke Octavia is auto papa voor hem)
Wie is Marry?