Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tuner's Skoda Octavia RS Combi TDI DSG met veeel optie's...
@Tuner111 van harte gefeliciteerd kerel, veel veilige en plezierige kilometers toegewenst! By the way......, die dikke momo's gaan het helemaal afmaken
Proficiat met de nieuwe bolide! Wees er voorzichtig mee en good luck with it!!
Ps Bredene is ook niet ver voor mij @peterrapid , ik woon tegen Aalter dus. Juli past niet, reisje gaan maken.
@vwwesley : nog niet van die harde klappen op de aandrijfassen gehad bij doortrekken op nat wegdek? Vindt het bangelijk hoe het asr tussenbeide komt, dacht dat mijn cardanassen gaan vliegen waren
@yesRS@ en @vwwesley Ik heb dat ook bij niet al te best droog wegdek. Vind dat echt altijd verschieten. Maakt lawaai man, mensen draaien hun om. Is dat echt normaal? Bij asr uit zou dit dan niet gebeuren? Bij esc in sport wel. Nooit meegemaakt op mn auto's.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.