Tuner's Skoda Octavia RS Combi TDI DSG met veeel optie's...

Tuner111

Forumguru
de power of wax :D

11939580_548465878651950_122767892_n.jpg

ertromp

Forumguru
Altijd mooi zo'n geheel blanco kentekenplaat! Dat is pas een goede update en je kunt nu fatsoenlijk langs snelheidscontroles. :D

Mooi je updates hoor het zijn de kleine dingen die het doen maar hoe staat het nu met je velgen want ik heb er al vele voorbij zien komen maar welke gaan het nu worden?

Wolfpack

Nieuw lid
Lol zonet trachten een testrit te bekomen met de octavia RS... moet ik 150-200km gaan rijden om in Leuven (België) een testrit uit te voeren ... :(
Volkswagen hun nieuwe Belgische policy ... blijkbaar is het niet meer de mode om met de wagen naar de garage van keuze te komen voor een testrit ...

s-line

Forumguru
Lol zonet trachten een testrit te bekomen met de octavia RS... moet ik 150-200km gaan rijden om in Leuven (België) een testrit uit te voeren ... :(
Volkswagen hun nieuwe Belgische policy ... blijkbaar is het niet meer de mode om met de wagen naar de garage van keuze te komen voor een testrit ...
Dat is Nederland het zelfde hoor er zijn maar weinig dealers die een RS hebben staan. En bij de importeur staan alle "snelle" modellen voor proefritten.

peterrapid

Forumguru
@Wolfpack, mijn dealer (verkoper) is de RS gaan halen in Leuven om mij een testrit aan te bieden, en nu hebben ze altijd 1 staan ... hangt er een beetje vanaf hoe graag ze eentje willen verkopen lijkt mij.

Goofy@5E

Forumguru
@Wolfpack, mijn dealer (verkoper) is de RS gaan halen in Leuven om mij een testrit aan te bieden, en nu hebben ze altijd 1 staan ... hangt er een beetje vanaf hoe graag ze eentje willen verkopen lijkt mij.

Voor een proefrit ga je gewoon toch naar je dealer en hij regelt een proefrit bij dieteren in Kortenberg, was bij mij geen enkel probleem, je krijgt de auto voor een uur mee, en ze zijn daar echt heel vriendelijk, heb hier als ik voor de mijne ben gaan zien géén enkel probleem mee gehad, zal ook wel een beetje afhangen van de goodwill van de dealer zeker....
Dat wagenpark in Kortenberg dient ten slotte om klanten of toekomstige klanten over de streep te trekken hé..

Bovenaan Onderaan