maar hoe staat het nu met je velgen want ik heb er al vele voorbij zien komen maar welke gaan het nu worden?
nice wheels
Waarom zou dat niet kunnen denk jij?ik heb eens een vraagje, zou je de diffuser van de rs kunnen laten wrappen ?
Dat is Nederland het zelfde hoor er zijn maar weinig dealers die een RS hebben staan. En bij de importeur staan alle "snelle" modellen voor proefritten.Lol zonet trachten een testrit te bekomen met de octavia RS... moet ik 150-200km gaan rijden om in Leuven (België) een testrit uit te voeren ...
Volkswagen hun nieuwe Belgische policy ... blijkbaar is het niet meer de mode om met de wagen naar de garage van keuze te komen voor een testrit ...
Heel mooi wiel maar dan moet de rs eigenlijk wel een heel stukkie zakken. Anders weet ik het niet hoor.Wel deze : etabeta VENTi-R 8,5x19" 5x112 et45 78.1 5R Black shiny
@Wolfpack, mijn dealer (verkoper) is de RS gaan halen in Leuven om mij een testrit aan te bieden, en nu hebben ze altijd 1 staan ... hangt er een beetje vanaf hoe graag ze eentje willen verkopen lijkt mij.