Tuner's Skoda Octavia RS Combi TDI DSG met veeel optie's...

yesRS@

Forumguru
@Wolfpack, mijn dealer (verkoper) is de RS gaan halen in Leuven om mij een testrit aan te bieden, en nu hebben ze altijd 1 staan ... hangt er een beetje vanaf hoe graag ze eentje willen verkopen lijkt mij.
De diesel RS hebben ze meestal staan, voor testrit met mijne TSI heeft Nico ook een afspraak moeten regelen in Kortenberg

peterrapid

Forumguru
Is juist yesRS@ maar hij wilde hem wel gaan halen in Kortenberg voor mij, want dan hadden ze de diesel nog niet staan. Maar ik denk dat hij wel wist dat ik hem zowiezo ging kopen :deuk: was al verloren op voorhand.

yesRS@

Forumguru
Is juist yesRS@ maar hij wilde hem wel gaan halen in Kortenberg voor mij, want dan hadden ze de diesel nog niet staan. Maar ik denk dat hij wel wist dat ik hem zowiezo ging kopen :deuk: was al verloren op voorhand.
De uitslover! Wacht tot ik hem zie, ik twijfelde wel nog een beetje:pieker:

Tuner111

Forumguru
Kom net van bij B&C design, helaas kan men diffuser niet gewrapt worden wegens dat er een structuur op zit :) Dan maar optie 2 nemen volgend jaar :D

12079266_1917736015119274_773262051889023456_n.jpg

Heb me even zitten verdiepen hoe dit geinstald word, en dit vervangt gewoon de oude zoals je op de onderstaande foto kan zien :)

12074582_1917735971785945_8809831040045247130_n.jpg

ook had ik gaan vragen of dit mogenlijk zou zijn:

2015-09-21%2007.53.06.jpg

helaas kan dit niet via een wrap. iemand een idee hoe wel ?

boontjeRS

Forumguru
Kan dit niet met die spray om velgen te plastidippen? Ik denk maar wat. Kost dit veel een nieuwe diffusor dan?

Tuner111

Forumguru
@Tuner111 verschil is carbonwrap, zwart gelakt of kunststof, enkel vond ik de bevestiging van de diffusor maar zo zo ...

ik in het begin ook. maar nu met een paar mensen gesproken te hebben is men mening volledig veranderd. zit even stevig vast als de OEM diffuser :) en dankje voor de info !! :)

dankjewel !! :D ga morgen ook is horen bij een pinstriper :)

Bovenaan Onderaan