Tuner's Skoda Octavia RS Combi TDI DSG met veeel optie's...

Tuner111

Forumguru
ik zou er nochtans ook een verlaging op overwegen Bram :) doet echt veel aan je auto, maar zoals je zelf al aangeeft: iedereen bekijkt dat anders, smaak = goesting ;)

een verlaging doet enorm veel. Daar kan ik je enkel maar gelijk in geven :) Maar persoonlijk stoort het me niet echt dat hij wat "te hoog" staat. Maar als ik het toch zou doen zouden het deze worden : http://shop.vogtland.com/index.php/...-only-mehrlenker-ha-multi-link-rear-axle.html

al veel goed over gelezen :)

Tuner111

Forumguru
Worden Zowiezo 19". Zal nog wel zien wat het word, als ik verlaag moet hij Zowiezo door de keuring geraken!

• Leuk
Waarderingen: CDK

Tuner111

Forumguru
Tis nog 3,5 jaar eer je naar de keuring moet. Is bij mij ook eibach op maat. Ik maak mij daar nu nog geen zorgen over ze, is nog 40 maanden eer ik ook moet. Elk zijn goesting natuurlijk.

Ja je moet maar eens een groot ongeval hebben hé :) De verzekering zal zen handen er dan wel vanaf trekken hoor, omdat de wagen niet conform is met wat er in het boekje staat. Daarom als ik zou verlagen moet hij direct naar de keuring dat alles in orde is :)

Eibach is zeker niet slecht, maar heb van iemand een mooie tip gehad dat de vogtland heel goed zouden zijn en nog meer down to earth gaan en dit met keurings attest :)

Bovenaan Onderaan