Tuner's Skoda Octavia RS Combi TDI DSG met veeel optie's...

vw125

Forumguru
Ik vind de velgen ook een beetje tegenvallen eigenlijk.
Misschien staan ze er beter onder in het echt als op foto.

Tuner111

Forumguru
Ik vind de velgen ook een beetje tegenvallen eigenlijk.
Misschien staan ze er beter onder in het echt als op foto.

octavia_a404.jpg

octavia_a403.jpg

octavia_a406.jpg

Tuulster

Forumguru
NICE!!!!!!! :D :D
Ik zeg doen, maar dan wel zoals op de foto's :thumbsup:

Overigens een apegeile RS zeg, zou ik op deze manier meteen voor gaan alleen nog even de RS 230 einstukken erop, zeker op deze wagen met al die zwarte accenten!! :tegek: BEAUTY!!!

Tuner111

Forumguru
kans zit er dik in dat ik toch ga verlagen als deze velgen er komen. maar dan wel met voglant of eibach veren. schroefkit waag ik me niet aan ;)

yesRS@

Forumguru
@Tuner111 : moet zeggen dat ik ook lang getwijfeld heb of ik mijne RS ga verlagen , de eibachs liggen zelfs nog in mijn koffer:deuk:.
Maar, indien er morgen een brug vrij is in de garage van mijn stiefvader vliegen ze eronder. Anders is het wachten tussen kerst en nieuw.
Plaats wel een fotoke ;)

mooi; zwarte velgen hebben toch steeds ietske meer
hebben jullie geen madam die klaagt over hardheid van de vering dan ?
persoonlijk bol ik graag hard (in beide betekenissen van het woord :rockon:) maar zij moet ook mee naar de rest van Europa

abelsj

Forumguru
mooi; zwarte velgen hebben toch steeds ietske meer
hebben jullie geen madam die klaagt over hardheid van de vering dan ?
persoonlijk bol ik graag hard (in beide betekenissen van het woord :rockon:) maar zij moet ook mee naar de rest van Europa

Ik verlaag ook niet omdat ik veel te veel onverharde weg rij voor mijn werk. wat je zegt over klagende vrouwen is bij mij thuis ook het geval. Madam vind de auto super op een punt na, de hardheid van de vering en dit kan alleen erger worden met te verlagen.

peterrapid

Forumguru
Eerlijk waar als ik terug moest kiezen tss schroefset of veren dan zou ik 100% zeker voor schroefset gaan is toch een andere manier van comfort en rijden dan enkel de veren, natuurlijk ook de prijs is wat anders.

Bovenaan Onderaan