Badsloefke
Forumguru
das de moeite... hoop ooit eens aan 600 te geraken ma zuinig rijden speciaal om benzine te besparen, nope das nie aan mij besteedt daar heb ik mijn rs nie voor gekocht
840km ?
Als ik heel voorzichtig rij krijg ik er 700km uit ?????????????????
Dat is in mijn geval met een ei onder de pedaal. Normaal 620km beetje op letten 670km. 840km zoals Bram is nen droom. Misschien iets zuiniger na een passage bij br-performance na het onderhoud van 30000km.840km ?
Als ik heel voorzichtig rij krijg ik er 700km uit ?????????????????
Dat is in mijn geval met een ei onder de pedaal. Normaal 620km beetje op letten 670km. 840km zoals Bram is nen droom. Misschien iets zuiniger na een passage bij br-performance na het onderhoud van 30000km.
Ik binnen een maand of 3.Dat zou wel een kunnen dit plan ik volgend jaar als men fabrieksgarantie weg is
Da verbruikt mijn mazoutstoof ook.Als ik echt rustig rij (dus niet boven de 3000t/min) en overal de max snelheid aanhou rij ik met m'n rs benzine gemakkellijk 650km en kan ik ongeveer 45liter tanken. Doe dit eenmaal in de 2 maand om de motor eens te ontlasten :-) Is een uitdaging die soms wel moeilijk is maar het kan hoor en ik gebruik start/stop nooit. Is dan gemiddeld een goeie 7liter/100km. Bij normaal en redelijk doorrijden dik litertje meer toch maar toch nog steeds minstens 500km voor het oranje lampje brandt om te tanken, benieuwd na de chiptuning in juli.
Mijne 234 op teller na wat aandringenYep mijn mazoutstoof moet op tijd en stond eens alle roet uit zijn pijp worden geblazen dus gemiddeld 650km met veel snelweg. Ne RS is gemaakt om vinnig en vlot te rijden dus ik pas mijne rijstijl niet aan voor wat liters mazout. Zeg bram@tuner111 ge gaat u toch in Duitsland op de snelweg eens laten gaan he ? Diene RS doet met gemak 220 hoor
Dat is een mooie score, ik zit normaal tussen de 700 / 750 km en dan gaat er 45 liter in.vandaag eens 840 Km gedaan op een tank, das nie slecht hé
In Vlaanderen is een mazoutstoof gewoon een dieselauto.Ja zoiets is het. Je krijgt het er sowieso warm van.