Tuner's Skoda Octavia RS Combi TDI DSG met veeel optie's...

fiestaman

Forumguru
Laat ik het zo even zeggen, ik wil wel verlagen enal. Maar aangezien ik nog thuis woon moet ik ook nog wat voldoen voor het ouderlijk gezag.. en die zijn daar heel hard tegen.

Dat gevoel ken ik. Been there, done that.
Gewoon uitvoeren die handel, kunnen ze niets meer zeggen als het op de wagen staat :)
Zo deed ik het ook.

Van wie is de auto? Van hun of van u? Wie steekt er geld in de auto, gij dus ... ;)

oco1979

Forumguru
Laat ik het zo even zeggen, ik wil wel verlagen enal. Maar aangezien ik nog thuis woon moet ik ook nog wat voldoen voor het ouderlijk gezag.. en die zijn daar heel hard tegen..

ook omdat ik een wecare heb & het gezever op de keuring..

zowiezo als ik verlaag zal het ten vroegste volgend jaar zijn. eerst sparen voor de velgen..

Zie het positief van thuis wonen,eens je alleen of samen woont ga al die extra's wel wat verminderen,gezien er ander kosten(maandelijks) zullen moeten betaald worden.

Oke het ouderlijk geza(a)g moet je er maar bijnemen ;).

boontjeRS

Forumguru
Als je nog thuiswoont kun je meer sparen Bram, tis altijd iets hoor! M'n pa moest daar vroeger ook niks van weten, deed het toch en dan zei hij "leuk, mooi of ik wil dit ook" , is natuurlijk 20j geleden en toen mocht je nog veel in België doen met je auto, gewoon doen wat je het beste zelf vind, je hebt nog tijd genoeg makker!

Tuner111

Forumguru
Als je nog thuiswoont kun je meer sparen Bram, tis altijd iets hoor! M'n pa moest daar vroeger ook niks van weten, deed het toch en dan zei hij "leuk, mooi of ik wil dit ook" , is natuurlijk 20j geleden en toen mocht je nog veel in België doen met je auto, gewoon doen wat je het beste zelf vind, je hebt nog tijd genoeg makker!

das waar :)

maar...

Weer een updatetje in de maak :D

Tuner111

Forumguru
Detailing has begun :D

Wat gaan ze doen ?

De lak word beter als nieuw...
Eerst krijg hij een profesionele wasbeurt.
Ze gaan ze de lak ontdoen van alle was krassen en andere dingen.
Ze gaan er een q² gyeon Prime coat over de wagen leggen.
Ook worden men velgen behandelt met Q² Rim.
Ook gaan ze alle zwarte delen behandelen met Q² Trim.
En ook gaan ze alle ramen behandelen Met Q² View.

Ook gaan ze men nieuwe diffuser behandelen en nog een paar andere dingen.. Maar wat zien jullie wel zeer binnenkort :D :D

Er staan grote verandering op de planning :D

Laatst bewerkt:

Witte76

Forumguru
Juist eens gekeken op youtube wat dat is die q², ziet er goed uit. Waar laat je dat doen? Want omdat de mijne ook spiksplinternieuw is wil ik ook graag vanaf nu een goede bescherming. Hoe lang blijft dat zitten en is het een dure aangelegenheid?

Tuner111

Forumguru
Juist eens gekeken op youtube wat dat is die q², ziet er goed uit. Waar laat je dat doen? Want omdat de mijne ook spiksplinternieuw is wil ik ook graag vanaf nu een goede bescherming. Hoe lang blijft dat zitten en is het een dure aangelegenheid?
Ik heb gekozen voor de prime dat blijft 1 jaar of 10.000 km zitten. Voor een full detailing is het al snel 800 euro. Maar dan is je wagen ook top beschermd. Ik kan je enkel maar Tim van Car detailing corner aanraden. Super gast die je alles zeer mooi uitlegt.

Tuner111

Forumguru
Je kan ook de wagen laten wrappen. Maar dit kost nog veeeeel meer

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Skoda-MAN

Forumguru
Ik heb de Waxoyl behandeling laten doen vanaf nieuw en nu 1 jaar oud en ben er erg tevreden over ondanks alle negatieve verhalen hier op het forum.
Altijd met de hand gewassen eens in de 2 maanden met Waxoyl shampoo en 1x met 3 in 1 spuitflacon, microvezel doekje even wrijven en klaar. Het meeste vuil regent er weer af en de glans is zeer goed.
Ik weet de hier weer de nodige bewijzen aangeleverd zullen worden dat het troep is maar dat maakt mij niet uit. Het heeft mij €120.00 gekost en als ik hier lees hoeveel geld er aan smeersels uitgegeven wordt dan is dat veel meer, nog buiten de tijd die het kost en de spierpijn.

Tuner111

Forumguru
Stap 1:

13055818_604442716374386_8113413823693530259_o.jpg

13087088_604442719707719_4434597945655290087_o.jpg

Bovenaan Onderaan