Tuner's Skoda Octavia RS Combi TDI DSG met veeel optie's...

Arco

Forumguru
Daar zit je serieus over na te denken? :banghead:
En over een goede schroefset en dikke wielen twijfel je?

Ben je echt helemaal zot?

Ik zou ook minstens voor de Eibach veren gaan en spacers voor het optisch voller te doen lijken. Met eibach veren kom je door de keuring. Schroefset is natuurlijk top alleen weet ik niet of je daar in Belgie mee door de keuring komt...
Schroefset en spacers is natuurlijk helemaal top.
Verlagen vind ik ook persoonlijk nummer 1 MAAR iedereen doet wat ie wil natuurlijk. Het is maar een tip

Tuner111

Forumguru
Daar zit je serieus over na te denken? :banghead:
En over een goede schroefset en dikke wielen twijfel je?

Ben je echt helemaal zot?

zot niet neen :D

laat me het even uitklaren @Der Einser

Waarom ik geen schroefset wil ? Ik heb me aangesloten met een wecare (onderhoudscontract) dit dekt alles behalve de banden. Moest ik nu een schroefset onder men wagen steken verlies ik daar de wecare op. Das iets dat ik niet wil, en daarom ook geen schroefset voor me (voorlopig). Wat ik wel ga doe denk ik is veren laten veranderen.

en dan van men velgen. deze stonden op de plannen om nu aan te schaffen. maar helaas heeft men computer het begeven en heb ik me een imac moeten aankopen. dit heeft dus heel men budget van men dikke rims opgesoupeerd.. :(

en @ de sound booster. Het enige dat ik mis aan men rs is de sound dus zoek ik een mooi alternatief voor dit. Ik heb al naar van alles lopen kijken & zoeken. maar niets kan dit evenaren.. vandaar men overweging... (als het zou komen is dit ten vroegste volgend jaar..)

ik hoop dat je nu het een beetje begrijpt der einser ?

ow btw dit zouden de velgen geworden zijn:

image_db_2202.jpg
of
image_db_2415.jpg

Der Einser

Forumguru
Ik begrijp het nog steeds niet hoor!
Je gaat toch niet serieus €1700 uitgeven voor extra diesel geluid:sterretjes: ..... en een paar knappe velgen laten schieten.

Ps: vraag eens na of webcare echt vervalt bij een schroefset.
Want dan zou die ook vervallen bij alle andere wijzigingen, als bijv veren.

Arco

Forumguru
Ik begrijp het nog steeds niet hoor!
Je gaat toch niet serieus €1700 uitgeven voor extra diesel geluid:sterretjes: ..... en een paar knappe velgen laten schieten.

Ps: vraag eens na of webcare echt vervalt bij een schroefset.
Want dan zou die ook vervallen bij alle andere wijzigingen, als bijv veren.
Ja die bedenking maakte ik mij ook al...

Tuner111

Forumguru
Bij veren vervalt enkel de veren..

Mss heb je wel gelijk @Der Einser. Maar mss zal ik zoals goofy@e5 zegt. Dan kost en een pak minder..

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

peterrapid

Forumguru
Bram @Tuner111 sorry maar ik moet @Der Einser 100% gelijk geven hoor, die veren of dempers die je vervangt ga jij toch niet oprijden en tegen dat deze versleten zouden zijn is je We-care contract toch al lang verlopen (4j) dus ipv een diesel proberen te laten klinken als een benzine ga echt voor die verlagingsset en wielen volgend jaar want gelijk welke soundbooster of ander spul gaat je honger naar optische tuning niet stillen hoor :thumbsup:
En anders Bram je weet, altijd doen wat je zelf wil ook al zitten we hier te zagen :deuk:

Tuner111

Forumguru
Bram @Tuner111 sorry maar ik moet @Der Einser 100% gelijk geven hoor, die veren of dempers die je vervangt ga jij toch niet oprijden en tegen dat deze versleten zouden zijn is je We-care contract toch al lang verlopen (4j) dus ipv een diesel proberen te laten klinken als een benzine ga echt voor die verlagingsset en wielen volgend jaar want gelijk welke soundbooster of ander spul gaat je honger naar optische tuning niet stillen hoor :thumbsup:
En anders Bram je weet, altijd doen wat je zelf wil ook al zitten we hier te zagen :deuk:

je hebt gelijk peter. beetje zot om er zo veel aan ui te geven.. een schroefset + velgen is hier de betere optie op tedoen..

Maar eens iets anders, stel ik ga voor een schroefset wat is hier dan de beste keuze ? want daar heb ik nu eens de b*llen verstand van :D ?

Tuner111

Forumguru
wel als ik het zou doen wil ik graag meer tractie maar ook men comfort behouden.. :)

ik heb iets gelezen van een ddc systeem ? :lezen::sterretjes:

bartvw

Forumguru
@Tuner111 Ik heb gekozen voor een KW street comfort in goed overleg met Antera heb net zoals jou er de ballen verstand van :D denk zelfs dat Antera moe van mij is geworden van de vele vragen.
De velgen Eta Beta Venti R in het glimmende zwart zou ik nemen staat mooi bij jou.
Ik had ze ook op het oog kon alleen niet een kleur vinden van die velgen die ik mooi vond bij een zwarte auto.

Grt Bart

peterrapid

Forumguru
Blijf gewoon bij de bekende merken zoals KW, Bilstein enz... en dan komt dat goed, binnenkort heeft Leslie zijn ST-set erop zitten dus dan kan je eens kijken hoe het staat, is een goede en betaalbare set recht uit de KW-stal.

fiestaman

Forumguru
Ik was content van zowel KW als ST. Niet echt een verschil te merken.
Maat van mij had een rode RS waar ST schroefset en 20" op stonden. Echt super knap!

s-line

Forumguru
AP rijd ook prima, ik had onder mijn superb eerst KW maar omdat ik steeds lekke dempers had(voor), heb ik een AP set overgenomen van een vriend van mij,en ik merkte geen verschil in rijgedrag. En AP is ook wat betaalbaarder als KW. Omdat KW nu alleen maar in rvs (inox) te verkrijgen is en ST en AP niet..

Bovenaan Onderaan