Tuner's Skoda Octavia RS Combi TDI DSG met veeel optie's...

fiestaman

Forumguru
Als er een goca attest is is er geen probleem..

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Je moet dan wel eerst geometriekeuring doen, en nadien de rest van de keuring als je pas gaat als je moet.
Dat zijn de enigste nadelen.
Ik had de pech dat ze aan het vitten waren op details, dat ze zeiden dat ik deze nadien toch terug naar beneden ging schroeven, blablablabla ...

Dus heb ik de kit er gewoon onderuit gesmeten en standaard geweest.
Nadien dus geen schroefset meer gehad.
 

fiestaman

Forumguru
AP rijd ook prima, ik had onder mijn superb eerst KW maar omdat ik steeds lekke dempers had(voor), heb ik een AP set overgenomen van een vriend van mij,en ik merkte geen verschil in rijgedrag. En AP is ook wat betaalbaarder als KW. Omdat KW nu alleen maar in rvs (inox) te verkrijgen is en ST en AP niet..

Ging deze laag genoeg s-line? Op papier staat maar -40mm daarmee. Want deze had ik besteld vorig jaar maar omwille van dat, toch een annulatie gedaan.
 
Op papier gaat mijn KW-streetcomfort ook niet heel laag , maar in het echt kan ik niet eens maximaal omlaag , ja achter wel trouwens . Voor lang niet .
Ik heb echter geen idee waar ze aan deze cijfers komen . Lijkt mij het beste ervaringen van anderen te beluisteren met het juiste type veren onder jou wagen .
 

oco1979

Forumguru
Keuring in belgie met schroefzet,is dat je bij montage deze op de hoogte moet zetten die op papier sta.
Daarna zou je moeten borgen,eigenlijk je schroefzet beschadigen dat deze niet meer kan veranderen.
Als ze daar niets over zeggen dan zou ik dat zeker niet doen.

Wat je ook kan doen,wel niet echt volgens de regels :bloos:.

Verlaging door middel van veren,laten keuren met goca-attest.

Daarna schroefset stekken,hebt dan al keuringsrapport met verlaging :D van je veren.

Al ben ik niet zeker of dat vermeld staat op keuringsrapport,schroefset of niet.

Juist maken dat je schroefset achteraf steekt,deze voldoende hoog zet als je naar keuring ga,want als je niet over balk geraakt ga ze mogelijks eens alles goed bekijken.:mad:

tis maar een tipke we ;).
 

peterrapid

Forumguru
@oco1979 denk wel als ze daar een geel of blauw kleur van poten en veren zien ondersteken dat ze zowiezo eens gaan nakijken hoor, valt toch wel op als je onder de auto staat gewoon door kleur dat het een volledige schroefkit is of enkel de veren ... Weet niet hoor, nu ik schat ze niet heel intelligent in de keuring in maar als het is om je een rood papiertje te geven is zijn ze wel bij de pinken hoor :deuk:
 

Goofy@5E

Forumguru
Ga gewoon voor een pro kit, je gaat je dit niet beklagen, en tis geen rib uit je lijf gerukt, heb tot nu nog geen enkele seconde spijt van, natuurlijk een schroefset zal wel meer voordelen hebben zowel optisch als dynamisch maar tis die mottige controle hè....
Maar doe alleen waar je zelf 100% achter staat, @Tuner111
 

Tuner111

Forumguru
Ga gewoon voor een pro kit, je gaat je dit niet beklagen, en tis geen rib uit je lijf gerukt, heb tot nu nog geen enkele seconde spijt van, natuurlijk een schroefset zal wel meer voordelen hebben zowel optisch als dynamisch maar tis die mottige controle hè....
Maar doe alleen waar je zelf 100% achter staat, @Tuner111

Laat ik het zo even zeggen, ik wil wel verlagen enal. Maar aangezien ik nog thuis woon moet ik ook nog wat voldoen voor het ouderlijk gezag.. en die zijn daar heel hard tegen..

ook omdat ik een wecare heb & het gezever op de keuring..

zowiezo als ik verlaag zal het ten vroegste volgend jaar zijn. eerst sparen voor de velgen..
 
Bovenaan Onderaan