Tuner's Skoda Octavia RS Combi TDI DSG met veeel optie's...

Tuner111

Forumguru

Jup :)

deze schoonheid kom binnenkort onder men rsje :D

00088087_5.jpg

Laatst bewerkt:

Badsloefke

Forumguru
Ga je de zwart glanzende nemen of de Carbon ? Ook al aan gedacht om de zwart glanzende eronder te steken bij mij... Ben benieuwd dus :)

Laatst bewerkt:

Tuner111

Forumguru
Het wordt de zwart glanzende. Ik heb hem gisteren gaan bestellen bij een Tuning shop bij me in de buurt. Voor de installatie ga ik gewoon naar men dealer gaan waarom niet bij onze huisverlager hoor ik je denken @Taffy wel de shop is 5min van men deur en moet geen verzendkosten betalen.. Daarom dus

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Tuner111

Forumguru
dan nog eens een kwestie. volgend jaar zou ik graag dit (zie filmpjes) steken om men rs toch van wat meer sound te voorzien :) wat denken jullie er van ?

Tuner111

Forumguru
Soundbooster ?
Hangen ze een sub met wat boxen achter die bumper :deuk: :maakmegek:
Nee zonder gekheid , wat wordt hiermee bedoelt Bram ?

wel laat ik het even allemaal haarfijn uitleggen :D

onder de wagen word een sound booster gehangen:
Soundbox.jpg

deze boost de sound van je uitlaat. zeg maar simuleren... (zie video)

wat vooral voor me een dik +punt is voor me. Ben je het even beu, kan je het gewoon weer uitzetten. En je hebt geen gedoe met de keuring hier in België. verder ben je ook zeker dat je sound gaat hebben. Wat met een miltek ofzo niet kan zeggen...

in feite is dit het zelfde systeem als onder de golf GTD. Waarom niet niet onder de skoda rs tdi's zit is me toch een echt raadsel !

Arco

Forumguru
Bij ons in de buurt is er zo een BMW X5 met een soundsysteem: het klinkt indrukwekkend moet ik zeggen maar het is erg duur 1700 euro of zoiets, enkel voor diesels dacht ik en als je weet dat het nep is,...tja....

Tuner111

Forumguru
Bij ons in de buurt is er zo een BMW X5 met een soundsysteem: het klinkt indrukwekkend moet ik zeggen maar het is erg duur 1700 euro of zoiets, enkel voor diesels dacht ik en als je weet dat het nep is,...tja....

alles op en aan 1690 euro.. veel geld is het wel natuurlijk...

Bovenaan Onderaan