All,
Helaas kreeg ik steeds meer 'problemen' met het uitvallen van de Turbo en aangezien ik elke dag midden in de spits rond A'dam aan het rijden ben, wil ik een auto die ik kan 'vertrouwen'.
Ik had verschillende offertes aangevraagd waarbij tot mijn verrassing de Skoda dealer een erg mooi aanbod heeft gedaan. In combi met dit aanbod en dat ze de volgende dag mijn auto direct konden repareren heb ik voor deze optie gekozen.
Mijn interval onderhoud heb ik bij een Skoda dealer en met deze reparatie heb ik wel weer één aanspreekpunt.
Ik vond het wel erg verrassend dat de Skoda (merk) dealer € 500,= goedkoper was dan andere aanbieders.
JD heeft ook een goed aanbod gedaan, maar ik had niet meer verwacht een offerte te krijgen.
(voel me wel een beetje schuldig naar JD toe, maar helaas had ik een urgent probleem)
Naast de Turbo (ik heb deze na vervanging nog mogen zien) is ook een turbo-pomp vervangen.
Deze laatste is op kosten van de dealer vervangen omdat onduidelijk was of dit door montage of 'ouderdom' noodzakelijk was.
Al met al ben ik erg (positief) tevreden over de service van mijn Skoda dealer.
TheBossie
(na 1.000KM gereden te hebben .. 1 week .. nog steeds geen probleem)