Ze hebben een bankje buiten in het zonnetje. De koffie en de andere versnaperingen zijn volgens mij gratis. Het industrieterrein heeft erg weinig toeristische waarde, tenzij je als toerist graag erg depressief wordt. Zelfs als de zon schijnt is het een dump.
========
Ik was vandaag aan de beurt, en ik ben niet heel vrolijk geworden.
Daar kan TVS niks aan doen -- de oorzaak zit 'm in het feit dat de koppeling al te ver heen is, en dat (ik citeer Rico even) het drukverloop in de mechatronica onlogisch is, en dat de mechatronica vervangen dient te worden.
Nou wil het geval dat ik de auto in februari heb gekocht.
Met 6 maanden BOVAG-garantie.
Het is nu mei.
De uitdaging is nu om aan de handelaar uit te leggen dat er een reparatie van 2200 euro noodzakelijk is -- terwijl er,
voor een leek, niks aan de hand lijkt te zijn (dit is voor mij de eerste keer dat ik met een DSG rijd, en ik was direct bereid aan te nemen dat een DSG niet zo supervloeiend schakelt als een
bak yoghurt hydraulische koppelomvormer van ZF met zes verzetten die net geflushed is).
Als de occasionhandelaar daarin meegaat, dan kom ik hier hoogstpersoonlijk zijn lof zingen. In hoofdletters.
Over TVS:
op z'n goed-Nederlands recht voor zijn raap en open, en heel behulpzaam. Rico vroeg op welke voorwaarden ik de auto gekocht had, en bood ongevraagd aan om de occasionhandelaar te woord te staan als die vragen mocht hebben.
Vanmiddag heb ik met de handelaar gebeld, en zijn eerste reactie was niet teleurstellend. Dat geeft de burger moed.
Ik heb zojuist een email gedicht met de relevante informatie, en wacht nu op zijn reactie.
Maar voorlopig is er aan mijn auto dus niks gedaan.
Wordt vervolgd... maar bij TVS gaan ze me zeker nog een keer terugzien.